Backup van oude iPhone, op een nieuwe iPhone zetten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Ik heb een probleem met mijn iphone en na net 1,5 uur de zoek gebruikt te hebben, ga ik mijn vraag maar via deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup van oude iPhone, op een nieuwe iPhone zetten
Goedenmiddag,
Ik heb een probleem met mijn iphone en na net 1,5 uur de zoek gebruikt te hebben, ga ik mijn vraag maar via deze weg stellen. Vorige week heb ik mijn iphone in het water laten vallen waardoor hij kapot ging (duh...), maar gelukkig heb ik een backup gemaakt via iTunes. Maar 2 dagen later gaf mijn laptop de geest. Harde schijf is nog volledig in tact en toegankelijk. Inmiddels heb ik een nieuwe iPhone en een nieuwe laptop, alleen wil ik graag de backup die op de harde schijf van mijn oude laptop staat op mijn nieuwe iPhone hebben.... Wie kan mij hiermee helpen ???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen en topictitel aangepast voor de duidelijkheid.
|
|||
|
|||
Probleem inmiddels opgelost, hier mag een slotje op.
|
|
||||
|
||||
Gezien het probleem dus is opgelost sluiten wij dit topic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup iPad op een andere partitie laten zetten | iDre | iPad algemeen | 8 | 03-11-11 17:52 |
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten | Approxiamtely | Jailbreak | 0 | 10-02-11 12:29 |
Windows: Oude backup op nieuwe iPhone | Nailz | iTunes | 5 | 22-09-10 22:44 |
Synchronisatie probleem van oude backup | keeltje123 | iTunes | 6 | 14-03-10 16:14 |
Backup sms oude iPhone en terugzetten op nieuwe iPhone | lvc | iPhone algemeen | 10 | 08-03-10 11:18 |
|
|