//

Iemand aankoopervaring met Carlkbevido.page.tl

Iemand aankoopervaring met Carlkbevido.page.tl discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu een paar dagen mailcontact met ene Carlk bevido, een bedrijfje in de UK. Biedt iPhones aan tegen nogal aardige prijzen. Kan daar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-10, 17:15
vlooij vlooij is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Standaard Iemand aankoopervaring met Carlkbevido.page.tl

Heb nu een paar dagen mailcontact met ene Carlk bevido, een bedrijfje in de UK. Biedt iPhones aan tegen nogal aardige prijzen. Kan daar een iPhone krijgen 16 Gb 3g voor 250 dollar.... niet verkeerd dus. Nou ben ik gelukkig niet zo naïf om meteen een order te plaatsen. Diegene aan de andere kant van de maillijn is redelijk aggressief in de verkoop en wil koste wat het kost mijn gegevens om de order te plaatsen.

Thanks for the Mail

We are Base and Located in United Kingdom,We Ship Worldwide Via UPS/FEDEX Shipping Company,and it takes Just 48 Hours (2 Days) Delivery to you...

And you are 100% Secure and Assurance in Doing Business with us.

get back to us with your Full Delivery address so that we can package and also Register the Apple iphone for you

We wait your Best Responds Soon

Yes i understand you better robin.... but you know what this is a legit company and register company so you can take and look at our company website Carlkbevido.page.tl so as soon you view it get back to us with your full address so that we can ship out to you in time and to get your order so that you can see it okay... you don't have to worry your self robin.... as soon your payment is confirmed we are going to ship out to you okay... i am assuring you 100% guaranty of your order and i want you to put this in your mind that we are not after your money here we are after to ship to you okay[SIZE=2][FONT=Verdana]

Zijn mailadres is: Carlk Bevido elect_inc01@live.com
Iemand hier enige ervaring mee, klinkt te mooi om waar te zijn. Bieden naast iPhone's nog veel meer leuks aan

Hoor graag meer en alvast bedankt voor de reacties!!

Laatst gewijzigd door vlooij; 01-02-10 om 17:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-10, 17:50
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat ook! Trap hier a.u.b. niet in.

En steeds zien we weer van zulke topics terug waarin mensen het toch willen geloven (anders bestond deze topic niet ).
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 01-02-10, 17:59
vlooij vlooij is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Standaard

Thanks voor de info. Toen ik hem geplaatst had zag ik de topic van "bedriegelijke aanbiedingen". Daar werd het me al duidelijk..... Verbaast me enorm hoe agressief zo iemand is over de mail.
  #4  
Oud 01-02-10, 20:31
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Gaat voor nu een slotje op.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springjumps page icoontjes Kenzo2010 Jailbreak apps en thema's 5 12-08-12 22:50
ruimte tussen page control Jeroen0704 Ontwikkelen voor iOS 5 11-04-11 16:42
Lege details page vicz Jailbreak apps en thema's 2 27-05-10 19:50
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.