iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   firmware problemen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/53345-firmware-problemen.html)

dj-ync 02-02-10 22:45

firmware problemen
 
mij iphone die staat al een tijdje stil, van wege dat itunes zelf een update erop wou zetten :(, en wil hem graag weer gebruiken, ik heel wat af gelopen op de website, en alles vind ik super duidelijk. alleen heb ik een probleem ik probeer, het juiste firmware paket te downloaden ( 1.1.4 ) maar als ik hem ga openen in winrar zegt die. dit bestand is niet geldig of is beschadigd, en dat heb ik ech serieus waar bij elk bestands type:S van elke site waar je dit soort dingen kan downloaden, ligt het aan mijn laptop of aan die paketten..

Ik heb nog geen tijd gehad om het op een andere pc te proberen!

Groeten

Yannic alvast bedankt voor de hulp

WDS001 02-02-10 22:50

Waarom update je niet gewoon naar 3.1.2 of naar 3.1.3?

dj-ync 02-02-10 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 411947)
Waarom update je niet gewoon naar 3.1.2 of naar 3.1.3?

dat probeerde ik ook nog, maar hij opent die bestanden niet op me pc met winrar, dan krijg ik die fout melding met derin ongeldig bestand of dit bestand is beschadigt :S.. heb jij mis nog een site waar die firmware af kan halen ?

WDS001 02-02-10 22:54

Je hoeft toch gewoon op 'update' te drukken? Welke versie van iTunes heb je eigenlijk?

dj-ync 02-02-10 22:56

9.0 of hoger volgens mij. ja maar mijn iphone is firmware loos, staat niks meer op. ik moet hem juist weer opnieuw jailbraiken om te kunnen bellen ect. het gaat op de 1g versie ;)

ButcherJF 03-02-10 08:17

Je krijgt de juiste bestanden binnen als .rar; niet uitpakken, maar alleen de extensie veranderen door rechts te klikken op het bestand en daarna 'Naam wijzigen' te kiezen. Verander indien nodig .rar in .ipsw en je zult zien dat het wel lukt.

dj-ync 03-02-10 22:22

o okee, nou dan ga ik het nog maar is proberen dan ;)

dj-ync 04-02-10 18:18

itunes zegt als ik 1.1.4 firmware wil openen: dit firmwarebestand is niet compatibel is ??

dj-ync 04-02-10 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 411952)
Je hoeft toch gewoon op 'update' te drukken? Welke versie van iTunes heb je eigenlijk?

ik me iphone gejailbreakt met blackrian alleen nu kan ik nog niet bellen! hoe moet ik dat nu verder doen want daar kom ik nu niet uit ( versie 3.1.2 zit er nu op )

ButcherJF 04-02-10 19:50

Ik denk dat je even moet zoeken/lezen wat daarover allemaal al geschreven is op het forum. Kijk bijv. eens in het Unlock-deel, daar staat een hoop over je 2G. Om je alvast wat op weg te helpen: je zult bootneuter nodig hebben.

WDS001 04-02-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 412684)
Ik denk dat je even moet zoeken/lezen wat daarover allemaal al geschreven is op het forum. Kijk bijv. eens in het Unlock-deel, daar staat een hoop over je 2G. Om je alvast wat op weg te helpen: je zult bootneuter nodig hebben.

Inderdaad, en bij deze kan dit topic ook dicht aangezien je verder kan gaan in het Bootneuter-topic.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.