iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   downgrade 3.1.3 naar 3.1.2 troubles (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/53471-downgrade-3-1-3-naar-3-1-2-troubles.html)

SBtje 04-02-10 15:32

downgrade 3.1.3 naar 3.1.2 troubles
 
Ik kreeg gisteren mijn iPhone 3GS niet meer aan. Er stond dat ik m moest aansluiten op iTunes. Dat heb ik gedaan, maar toen is direct firmware 3.1.3 gedownload.
Gelukkig kon ik alle contacten terugzetten, maar ik kan hem niet downgraden naar 3.1.2, want dan komt er weer datzelfde teken te staan (aansluiten op iTunes).
Is dit een bekend probleem? Wie kan mij hier mee helpen?

Bij voorbaat dank.

suzanne137 04-02-10 15:44

Ik heb er ook probleem mee!

ik heb een gejailbreakte en geunlockte iphone 3g, nu heeft hij perongeluk 3.1.3 erop gezet. en nu is mijn unlock eraf en kan helemaal niets meer.
nu moet de baseband terug gezet worden. wie o wie kan helpen??

SBtje 04-02-10 16:23

Anyone who can help me :)?

Undertaxxx 04-02-10 16:31

Apple is gisteren gestopt met het signeren van 3.1.2 Firmware, dus je kan alleen nog maar updaten naar 3.1.3 Firmware. Met andere woorden kan iTunes dus niet meer controleren op de echtheid van het bestand, en dus wordt het simpelweg geweigerd. Als je ooit een backup gemaakt hebt via Cydia van je ECID file dan kan je nog wel downgraden naar 3.1.2 Firmware.

fear4me 04-02-10 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 412633)
Apple is gisteren gestopt met het signeren van 3.1.2 Firmware, dus je kan alleen nog maar updaten naar 3.1.3 Firmware. Met andere woorden kan iTunes dus niet meer controleren op de echtheid van het bestand, en dus wordt het simpelweg geweigerd. Als je ooit een backup gemaakt hebt via Cydia van je ECID file dan kan je nog wel downgraden naar 3.1.2 Firmware.

Indien je een backup bij Cydia (Saurik) hebt staan en je belt met T-Mobile kun je mijn handleiding volgen:

Roger Godefroy Blog Archive iPhone 3GS firmware 3.1.3 downgrade

Indien je een andere provider dan T-Mobile hebt is het helaas niet mogelijk aangezien je baseband ook geupdate is en deze nog niet te unlocken is.

SBtje 04-02-10 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 412633)
Apple is gisteren gestopt met het signeren van 3.1.2 Firmware, dus je kan alleen nog maar updaten naar 3.1.3 Firmware. Met andere woorden kan iTunes dus niet meer controleren op de echtheid van het bestand, en dus wordt het simpelweg geweigerd. Als je ooit een backup gemaakt hebt via Cydia van je ECID file dan kan je nog wel downgraden naar 3.1.2 Firmware.

Bedankt voor je reactie :).. maar dat heb ik niet gedaan via Cydia, helaas :(. Is er wel een jailbreak op komst voor 3.1.3? Zo ja: hoelang duurt dat normaal gesproken dan?

De Generaal 04-02-10 16:37

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.