//

Toch nieuwe update na jailbreak

Toch nieuwe update na jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn gejailbreakte Ipod 64 Gb met versie G3 3.1.2 is het Apple toch weer gelukt mij te dwingen tot een een software-update naar Versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-10, 19:47
Ruud202 Ruud202 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Toch nieuwe update na jailbreak

Na mijn gejailbreakte Ipod 64 Gb met versie G3 3.1.2 is het Apple toch weer gelukt mij te dwingen tot een een software-update naar Versie 3.1.3.(7E18).
Ik wilde n.l. met behulp van een Apple AV kabel video kijken op de TV doch op een of andere manier ging dit fout en verscheen het Itune-USB logo weer op de Ipod, dus weer de zaak herstellen met als gevolg dat de nieuwste versie 3.1.3 (7E18) op de Ipod werd gezet en alles weer in de beginstand werd gezet. Jealbreaken met de laatste versie van Blackra1n lukt helaas niet meer. ('k had bij de eerste Jailbreak niet op de homepage van Cydia de regel "Make my life easier, thanks" aangeklikt).
Is er nog een mogelijkheid om een Jailbreak uit te voeren of gewoon wachten op een nieuwe Blackra1n uitvoering?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-10, 19:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Hier is nu al meer dan genoeg over geschreven Ik zou zeggen, probeer de zoek optie eens

Helaas voor jou is het wachten op een nieuwe jailbreak. En omdat dit al vaker aan de orde is gekomen de afgelopen dagen gaat er voor nu een slotje op.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? gserban Jailbreak 5 11-11-10 08:44
iPhone: 3GS Jailbreak gelukt ondanks nieuwe update WBeelen Jailbreak 7 25-07-10 23:23
iPhone: Itunes/nieuwe jailbreak update Basrose Jailbreak 1 03-11-09 23:57
iPhone: Na firmware update en nieuwe jailbreak alles opnieuw installeren? Jakiie Jailbreak 3 18-10-08 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.