iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   (Te) late levering (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/53584-late-levering.html)

Melle123 06-02-10 01:29

(Te) late levering
 
Opgelost.

groeten

Mr.Bluestar 06-02-10 12:44

Maandag is pas bij hen het geld binnen gekomen. Ik zou gewoon nog wat geduld hebben. Lijkt mij niks mis met die website. Staat trouwens dat het een eenmanszaak is dus is het wel normaal als die 1 dag eens niet de mail binnen de 2 uur wil beantwoorden.

Melle123 06-02-10 12:48

nou ja het is al 3 dagen.
En dindsdag zijden ze dat het pakje was verstuurd. Lijkt met niet dat het nu nog niet binnen is?
TNT is niet zooooooo sloom...

Mr.Bluestar 06-02-10 17:37

Nee, zo sloom zullen ze wel niet zijn maar het kan wel gebeuren dat er eens een pakketje ergens achter blijft voor God weet welke reden. Niet direct panikeren dus.
Heb je trouwens geen trackingnummer gekregen?

Encryptedbrain 06-02-10 18:03

Heb je het overgeboekt of via paypal / iDeal betaald? anders een van die partijen contacten.

Melle123 06-02-10 19:50

Nee want ze zeggen dat het gewoon met post is verstuurd. Niet een pakketje...
Dus ja... Bellen nemen ze ook nooit op...

Melle123 09-02-10 16:29

Binnen.... maar hoor nog steeds niks van ze..

Encryptedbrain 09-02-10 16:31

Goede zaak dat het eindelijk binnen is alleen triest dat je geen antwoord hebt gekregen.

Melle123 09-02-10 16:34

ja indd
Alleen vervelende is. Dat hij zei dat het ECHTE apple oortjes waren. Terwijl in de webshop na maak staan. Dat staat daar ook bij. Maar toch zij hij tegen mij dat het WEL echte waren....

iScorpio 09-02-10 16:39

Heb de titel aangepast, want die dekt de lading niet meer (wat ik al dacht).

hollandelectronics 12-02-10 19:08

Veronderstellen en veel te veel vragen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Melle123 (Bericht 414623)
ja indd
Alleen vervelende is. Dat hij zei dat het ECHTE apple oortjes waren. Terwijl in de webshop na maak staan. Dat staat daar ook bij. Maar toch zij hij tegen mij dat het WEL echte waren....

Ik ben de verkoper van deze spullen en zal even toelichten wat er precies gebeurd is.
Nadat de bestelling verzonden was begon meneer om de 3 uur vragen te stellen over de verzending per mail, eerst een antwoord gegeven en daarna toch zoiets van kom op doe even normaal, ik ben niet iemand die zoals jij aan de computer geplakt zit, ik heb een bedrijf en druk zat. ook alle vragen met betrekking tot echtheid heb ik beantwoord en hij nam hier geen genoegen mee.
De oordopjes die verkocht werden staan niet eens op mijn site te koop omdat ik er anders op leegloop, (meer kosten dan winsten) .
Wel staat er de headset die tot vorig jaar werd geleverd bij de IPhone, en inderdaad staat daar bij:

"Deze iPhone stereoheadset is ontworpen naar het voorbeeld van de volop geprezen nieuwe Apple iPod-oortelefoons"

Dit vertaald dus niet dat ik imitatie koptelefoons verkoop, dit spreekt de woorden:

" Wij waren zo content met het 2G iPod oor-setje dat we er een microfoon aan gekoppeld hebben"

De zending kwam retour omdat er per toeval een ander adres op gelabeld was.
En na alle aantijgingen dat ik Alleen maar imitatieproducten verkoop !
Heb ik ook niet verder de moeite genomen om voor mijn € 3,00 winst de rest van zijn 18 mailtjes te beantwoorden.

Vriendelijke groet,Richie.

Ps,leuke site.:)

Melle123 13-02-10 11:20

oke.. mijn excuses er voor dan. Maar dan vraag ik me toch af, waarom de iPod oortjes niet in een echt iPod verpakking zaten? En 2 van de 3 oortjes nu al kapot zijn?
Op iPod oortjes heb je een jaar garantie, hoe zit dat hierbij?

Melle123 18-02-10 11:02

en wat doen we er nu mee dan?

Melle123 23-02-10 16:35

We gaan er niks mee doen? Jammer. dan heb ik hier 2 kapotte oortjes en nog 1 in het zakje...

Maar voor alle duidelijkheid. Mijn ervaring met dit bedrijf is uiteidelijk : slecht.
Gewoon om maar even eerlijk te zijn.

Guest 23-02-10 17:07

Als ik het verhaal zo lees is het andersom. De ervaring van dat bedrijf met jou is slecht.

iScorpio 23-02-10 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Melle123 (Bericht 413272)
Opgelost.

groeten

En daarom maken we er niet meer woorden aan vuil :)

Graag even alles buiten het forum om regelen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.