jailbreaken ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) nou ik heb nu sinds een maandje ofzo een iphone nou heb ik echt geen verstand van die dingen, dus ik zit een beetje zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
jailbreaken ?
nou ik heb nu sinds een maandje ofzo een iphone
nou heb ik echt geen verstand van die dingen, dus ik zit een beetje zo op het internet te kijken en toen zag ik iets over dat jailbreaken, nou zoals ik al zei ik heb er niet veel verstand van maar ik zou het graag willen proberen, nou is mijn vraag is het handig als ik het doe en kan het makkelijk want ik wil niet dat mijn iphone straks stuk is ik heb wel een beetje opgezocht maar nou snap ik niet veel van computer en ben bang dat ik hem stuk maak dus tips ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreaken 4.1 | KJB | Jailbreak | 1 | 30-11-10 11:47 |
iPhone: jailbreaken | deschilder | Jailbreak | 0 | 24-06-10 21:17 |
3.1.3 jailbreaken | and----rew | Archief | 4 | 22-02-10 11:21 |
jailbreaken 3.1.3 | jaaa | Archief | 1 | 12-02-10 15:48 |
Jailbreaken | francebramie | Archief | 3 | 21-01-09 22:44 |
|
|