//

Upgrade nuttig?

Upgrade nuttig? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi ik heb sinds gisteren een nieuwe iphone 3gs-32GB het is er een met simlock, gemaakt in week 39 en met baseband 05.11.07. Er zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-10, 14:37
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Upgrade nuttig?

Hi

ik heb sinds gisteren een nieuwe iphone 3gs-32GB
het is er een met simlock, gemaakt in week 39 en met baseband 05.11.07.
Er zit nog de firmware versie 3.1 op.

Ik heb hem ge-unlocked en gejailbreaked met behulp van Blackra1n.

Nu heb ik in functie van de mogelijkheden om later te kunnen downgraden aan Cydia gevraagd (bij de eerste opstart van cydia) om de SHSH gegevens op te slaan. Echter, ik krijg nu van cydia de melding dat "this device has a pending TSS request". Hoe lang duurt het tegen dat mijn SHSH gegevens opgeslagen worden?
En heb ik wel nood aan die SHSH gegevens, want mijn iphone is toch al gejailbreaked, waardoor ik upgrades van de firmware kan doen via custom firmwares.

En een andere vraag: is het echt nodig/nuttig om te upgraden van 3.1 naar 3.1.2 of 3.1.3? Indien dat niet echt nodig is doe ik het niet. Is er al een customfirmware versie 3.1.3?

Als ik toch wil upgraden naar de 3.1.2, kan ik dat toch met behoud van mijn unlock en jailbreak door middel van de installatie van de custom firmware 3.1.2?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-10, 10:16
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Info over de SHSH gegevens vind je hier. Ervaringen en informatie over de nieuwe firmware update 3.1.3. vind je hier.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
NU.nl push notificaties nuttig? Jullie mening ... koekjedebij iPhone Apps 19 20-10-11 17:17
[Customize] Welke collectie is echt nuttig? flipjevandejam Jailbreak apps en thema's 2 04-03-08 20:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.