Per ongeluk geupdate naar 3.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren heb ik per ongeluk mijn iPhone 3G geupdate naar 3.1.3, alleen op dit moment zie ik alleen nog maar usb kabel, een itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Per ongeluk geupdate naar 3.1.3
Hallo,
Gisteren heb ik per ongeluk mijn iPhone 3G geupdate naar 3.1.3, alleen op dit moment zie ik alleen nog maar usb kabel, een itunes logo een noodgevallen mogelijkheid. Heb ik nog de mogelijkheid om te downgraden naar 3.1.2 en terug te jailbraiken/unlocken? Of moet ik wachten totdat een unlock mogelijkheid voor 3.1.3 is gelanceerd? bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ok, je info onder je username klopt dus niet meer, maar dat terzijde. Ik denk dat je pech hebt en geduldig af moet wachten tot er een oplossing voor is. En ik denk ook dat dit al tig keer gevraagd en beantwoord is op dit forum....ff iets beter zoeken....
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
De baseband van 3.1.3 kan je nog niet unlocken. Firmware downgraden is eventueel mogelijk, maar je baseband blijft dan nog steeds dezelfde (dus nog steeds geen unlock) Afwachten dus. Omdat deze vragen al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3gs per ongeluk geupdate naar ios 4.1 | fezzmeister | Unlock | 4 | 29-11-10 14:29 |
Iphone 3gs 32gb per ongeluk geupdate naar laatste versie 3.1.3 | wimpiepiep | Archief | 1 | 17-04-10 13:54 |
per ongeluk geupdate! en nu? | MrPC | Archief | 2 | 01-02-09 22:33 |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|