//

Na restore custom FW 3.1.2 geen mobiel datanetwerk meer

Na restore custom FW 3.1.2 geen mobiel datanetwerk meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ben nu 2 dagen bezig na een restore van custom 3.1.2 op mn 3GS 32GB, model MC 134b, 05.11.07. Hij is origineel simlockvrij. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-10, 18:01
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard Na restore custom FW 3.1.2 geen mobiel datanetwerk meer

Hallo mensen, ben nu 2 dagen bezig na een restore van custom 3.1.2 op mn 3GS 32GB, model MC 134b, 05.11.07. Hij is origineel simlockvrij. Nadat ik een keer "herstel netwerkinstellingen" deed, bleef hij hangen bij het opstarten op het Apple logo. Dus een restore naar custom 3.1.2. Voor de custom restore zat ik op KPN en alles werkte prima. Nadat ik de restore gedaan heb ben ik in "Netwerk" de instelling "mobiel datanetwerk" kwijt en kan dus geen internetinstellingen invoeren en dus ook niet internetten. Mail ontvang ik wel via pop3. Ik ben ook in "instellingen" de knop "aanbieder" (je provider) en "berichtgeving" kwijt. Die 2 staan normaal onder de knop "Wi-Fi". Heb echt al van alles geprobeerd van "herstel alle instellingen" tot "herstel netwerkinstellingen". Ik heb me hier ook suf gezocht maar kom er niet uit. Als ik de originele 3.1.2 van Apple erop wil zetten krijg ik in recoverymode en in DFU "iphone not eligible for requested build" Dat heeft te maken met de handtekening die Apple wil controleren dus ben gebonden aan een custom frimware.

Please help, wordt hier helemaal knetterbek van Er zitten aardige wat slimme mensen hier dus hoop echt dat je mijn held kan zijn

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-10, 22:38
fonta fonta is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar fonta
Standaard

kan je via safari wel browsen?
Krijg je een melding als je via 3G probeert te browsen?

Je zou eens kunnen proberen om een profiel aan te maken op Unlockit - APN Changer for your iPhone je moet hier heen browsen met safari en daarna het profiel opslaan op je iphone.
Dit zou een oplossing kunnen zijn voor het probleem dat je niet kan internetten.
Dat je geen internetinstellingen kan invoeren klopt... Dat is uit FW 3.1.2 gehaald.
Zeg maar dankjewel Apple
  #3  
Oud 09-02-10, 22:42
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

tjoooo haha ben er al uit, dacht dat mn toestel simlock vrij was maar ineens ging er een lampie bij me branden. Unlocken met blacksnow, vanuit Cydia gedaan en hoppelepoppelepee, alles stond er weer en is weer okidokiiii...

Mensen bedankt voor je input en help, deze kan op slot
__________________
MBP 17", OSX Mountain Lion 10.8.4 | iPad 2 64 GB, Wi-Fi + 3G, 7.0 beta 2, zwart, jailbreak: nee | iPhone 5, 16 GB, 6.1, zwart, jailbreak: ja | Apple TV 2, 4.3 JB: ja
  #4  
Oud 09-02-10, 22:44
fonta fonta is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar fonta
Standaard

Mooi k ben blij dat het opgelost is.
Iig weet je nu ook waarom je je internet instellingen niet kan aanpassen
  #5  
Oud 09-02-10, 22:45
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

pfff tja het kan soms zu simpel zijn, ff doordenken en logisch denken doet een hoop...

thxxx
__________________
MBP 17", OSX Mountain Lion 10.8.4 | iPad 2 64 GB, Wi-Fi + 3G, 7.0 beta 2, zwart, jailbreak: nee | iPhone 5, 16 GB, 6.1, zwart, jailbreak: ja | Apple TV 2, 4.3 JB: ja
  #6  
Oud 09-02-10, 22:58
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnzzz Bekijk bericht
Mensen bedankt voor je input en help, deze kan op slot
Op verzoek
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Geen mobiel datanetwerk apengebaar Unlock 3 11-02-11 17:49
Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? Daniiel iPhone algemeen 5 12-12-10 08:23
sinds paar dagen geen mobiel datanetwerk meer (iphone 4telfort) meghaly Archief 1 01-11-10 21:21
iPhone: Ineens geen mobiel datanetwerk meer.. sannetjeislief Jailbreak 3 11-09-10 19:19
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' gn!uz Odido (T-Mobile) 2 25-08-10 17:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:14.