//

update 3.1.3 en nu kan ik niet meer in mijn iphone! Wat nu?

update 3.1.3 en nu kan ik niet meer in mijn iphone! Wat nu? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 2g geupdate naar 3.1.3 en nu kan ik er niet meer in omdat er een lock opzit voor mijn (Ben) simkaart. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-10, 19:25
Sverre Sverre is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard update 3.1.3 en nu kan ik niet meer in mijn iphone! Wat nu?

Ik heb mijn iPhone 2g geupdate naar 3.1.3 en nu kan ik er niet meer in omdat er een lock opzit voor mijn (Ben) simkaart. Nu wil ik dus weer downgraden naar een eerdere versie (is 3.1.2 het slimst of kan ik beter een andere versie doen?) maar kan ik wel jailbraeken en unlocken als ik er niet eens in kan?? En wat is het juiste stappenplan?

Ik heb ook geen SHSH achtergelaten via Cydia trouwens. Heb de telefoon gekocht van iemand anders en toen ik hem wou herstellen (zodat ik met mijn eigen iTunes-account kon inloggen) ging hij naar 3.1.3... Kan het wel als ik die bestanden niet heb opgeslagen, waar dan ook?


ps. Als je in de buurt van Groningen woont laat het dan even weten als je dit kan, uiteraard tegen betaling

Zonet werd mijn vorige topic heel snel dichtgegooid en kon ik niks meer vragen, sorry dus voor dit nieuwe topic.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-10, 19:28
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Zoals eerder gezegd: je kan verdergaan in dit topic. Daar vind je zeker een antwoord, ik quote bijvoorbeeld de tweede post:

Citaat:
Ik had het probleem ook, maar heb het gefixed, zorg dat je het volgende hebt en volg instructies op het forum:

iPhone1,1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw (Google)
redsn0w-mac_0.9.4 (zie Frontpage iPhoneclub van 3 februari)
Bootloaders 3.9 en 4.6 (Google)

Ik heb nu een 2G met eerst 3.1.3 en hij is nu unlockt en jailbroken en heb Cydia. Onder Versie staat er 3.1.3 (7e18). Vanaf 3.0 stond er onder Usage dat je batterijpercentage kon aanzetten, maar dit vind ik nergens meer. Lijkt me toch sterk dat ze dit vroeger niet hadden, dan toevoegen, en nu weer weglaten... iemand tips?

En Ja, het kan ook via Cydia, maar ik bedoel even de original-way.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! shaquillewebgate iPhone algemeen 1 29-04-11 12:46
Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen Nurves iPhone algemeen 4 20-07-10 16:01
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone Samra_M iPhone algemeen 4 27-05-10 20:42
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! JohnKoot Jailbreak 3 18-01-10 17:34
iPhone: na update V2.1 krijg ik mijn iPhone niet meer gerestored.... hoogtijd Jailbreak 14 19-09-08 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.