update 3.1.3 en nu kan ik niet meer in mijn iphone! Wat nu? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 2g geupdate naar 3.1.3 en nu kan ik er niet meer in omdat er een lock opzit voor mijn (Ben) simkaart. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn iPhone 2g geupdate naar 3.1.3 en nu kan ik er niet meer in omdat er een lock opzit voor mijn (Ben) simkaart. Nu wil ik dus weer downgraden naar een eerdere versie (is 3.1.2 het slimst of kan ik beter een andere versie doen?) maar kan ik wel jailbraeken en unlocken als ik er niet eens in kan?? En wat is het juiste stappenplan?
Ik heb ook geen SHSH achtergelaten via Cydia trouwens. Heb de telefoon gekocht van iemand anders en toen ik hem wou herstellen (zodat ik met mijn eigen iTunes-account kon inloggen) ging hij naar 3.1.3... Kan het wel als ik die bestanden niet heb opgeslagen, waar dan ook? ps. Als je in de buurt van Groningen woont laat het dan even weten als je dit kan, uiteraard tegen betaling ![]() Zonet werd mijn vorige topic heel snel dichtgegooid en kon ik niks meer vragen, sorry dus voor dit nieuwe topic. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Zoals eerder gezegd: je kan verdergaan in dit topic. Daar vind je zeker een antwoord, ik quote bijvoorbeeld de tweede post: Citaat:
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! | shaquillewebgate | iPhone algemeen | 1 | 29-04-11 13:46 |
Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen | Nurves | iPhone algemeen | 4 | 20-07-10 17:01 |
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone | Samra_M | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 21:42 |
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! | JohnKoot | Jailbreak | 3 | 18-01-10 18:34 |
iPhone: na update V2.1 krijg ik mijn iPhone niet meer gerestored.... | hoogtijd | Jailbreak | 14 | 19-09-08 10:38 |
|
|