//

iPhone 3GS voordat abonnement verloopt

iPhone 3GS voordat abonnement verloopt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag belde T-Mobile me i.v.m. met een aanbieding: ik zou, voordat mijn abonnement verloopt, een iPhone 3GS kunnen ontvangen, waarbij ik dan wel de aanschafkosten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-10, 18:05
MaartenL MaartenL is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone 3GS voordat abonnement verloopt

Vandaag belde T-Mobile me i.v.m. met een aanbieding: ik zou, voordat mijn abonnement verloopt, een iPhone 3GS kunnen ontvangen, waarbij ik dan wel de aanschafkosten van 68 euro moet betalen. Mijn abonnement verloopt in juli, en als ik op dat moment een nieuwe iPhone zou willen zou ik ruim 100 euro moeten betalen.

In dat opzicht lijkt deze aanbieding mij idd een goede deal. Adder onder het gras is natuurlijk dat Apple vast wel weer met een nieuwe iPhone aankomt en die zal ik dan heel waarschijnlijk mis lopen, al is er nog helemaal geen informatie over een nieuwe iPhone..

Wat is jullie mening hierover? Doen/Niet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-10, 18:08
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Daar loopt al een uitgebreid topic over, waarin al wat ervaringen zijn gepost. Graag dus verder gaan in dit topic.

Hier gaat dus een slotje op.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam Stephan0501 iPhone algemeen 11 09-10-14 11:53
Goedkoop Iphone 3Gs abonnement T-mobile op GSMSale.nl AJM Koopinformatie Nederland 4 16-02-10 11:42
iPhone 3GS abonnement vraag PeteRock Odido (T-Mobile) 3 19-08-09 17:08
MobileMe verloopt binnenkort; inhoud agenda kwijt? lisette_vandermeij iPhone Apps 2 03-11-08 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.