probleem jailbrake blackra1n discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone is nu gelocked; wat is er fout gelopen? ik kan enkel nog noodoproepen maken en op mijn scherm verschijnt het scherm met usb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
probleem jailbrake blackra1n
Mijn Iphone is nu gelocked; wat is er fout gelopen? ik kan enkel nog noodoproepen maken en op mijn scherm verschijnt het scherm met usb kabel en itunes!
Ik had een unlocked versie met firmware 3.0 en heb procedure blackra1n nauwgezet gevolgd volgens handleiding. Ik vermoed dat de eerste stap nl. upgraden firmware naar 3.1.2 via Itunes de boosdoener is want dit gaf aan dat er een nieuwe versie 3.1.3 beschikbaar was voor installatie. Met Blackra1n kreeg ik ook geen GEOHOT afbeelding , de verschillende stappen zoals entering recovery mode , running en reboot verschenen wel maar ook Itunes start telkens mee op en daardoor blijft blackra1n "hangen". Hoe kom ik hier uit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Blackra1n probleem | shrekkie19 | Jailbreak | 7 | 18-04-10 18:46 |
iPhone 3G: Blackra1n probleem | Rexylian | Unlock | 4 | 07-04-10 13:21 |
reboot probleem na jailbreak met blackra1n | (jonne) | Archief | 4 | 15-01-10 11:06 |
Probleem met Blackra1n | Alexbombali | Archief | 1 | 11-10-09 16:11 |
|
|