//

probleem jailbrake blackra1n

probleem jailbrake blackra1n discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone is nu gelocked; wat is er fout gelopen? ik kan enkel nog noodoproepen maken en op mijn scherm verschijnt het scherm met usb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-10, 11:38
tvbleu tvbleu is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard probleem jailbrake blackra1n

Mijn Iphone is nu gelocked; wat is er fout gelopen? ik kan enkel nog noodoproepen maken en op mijn scherm verschijnt het scherm met usb kabel en itunes!
Ik had een unlocked versie met firmware 3.0 en heb procedure blackra1n nauwgezet gevolgd volgens handleiding. Ik vermoed dat de eerste stap nl. upgraden firmware naar 3.1.2 via Itunes de boosdoener is want dit gaf aan dat er een nieuwe versie 3.1.3 beschikbaar was voor installatie.
Met Blackra1n kreeg ik ook geen GEOHOT afbeelding , de verschillende stappen zoals entering recovery mode , running en reboot verschenen wel maar ook Itunes start telkens mee op en daardoor blijft blackra1n "hangen".
Hoe kom ik hier uit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-10, 11:41
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

VERZOEK
Beste tvbleu, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model iPhone of iPad en de juiste firmwareversie? Wij en anderen kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

Zoals je zelf zegt is Blackra1n enkel geschikt voor firmware 3.1.2. Je kan dus beter jailbreaken met een customfirmware die je hier vindt.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Blackra1n probleem shrekkie19 Jailbreak 7 18-04-10 17:46
iPhone 3G: Blackra1n probleem Rexylian Unlock 4 07-04-10 12:21
reboot probleem na jailbreak met blackra1n (jonne) Archief 4 15-01-10 10:06
Probleem met Blackra1n Alexbombali Archief 1 11-10-09 15:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.