Na downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 geen netwerk meer! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS met de nieuwe bootrom. Ik had fw 3.1.2 op mijn iphone staan die ik met blackra1n gejaibroken had. Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Na downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 geen netwerk meer!
Ik heb een iPhone 3GS met de nieuwe bootrom. Ik had fw 3.1.2 op mijn iphone staan die ik met blackra1n gejaibroken had. Nu heb ik per ongeluk mijn fw geupdate naar 3.1.3. Toen kwam ik een tutorial tegen waarbij ik kon downgraden naar fw 3.1.2 als ik de sshs files had opgeslagen. Het downgraden is me gelukt heb mijn telefoon ook weer kunnen jailbreaken alleen is nu het probleem dat ik helemaal geen netwerk meer heb zowel telefoon netwerk als 3g netwerk. Ik ben klant van t-mobile en heb daar ook een abo van. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
idem
zelfde probleem bij mij, komt denk ik omdat de baseband niet mee verhuist terug, en dus niet werkt..iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
herstel netwerkinstellingen mag ook niet baten!
|
|
||||
|
||||
Dit mooi zuur, ik wacht dus maar even met een downgrade..
Kijk of 1 van jullie er uit komen.. |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Dat je niet meer kunt bellen is heel normaal aangezien je baseband niet gedowngrade word. Je zult moeten wachten op een nieuwe unlock. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 downgraden van ios 4.2.1 naar 4.1 (géén jailbreak) | iGeO | Jailbreak | 0 | 07-12-10 23:15 |
geen bereik na downgraden van 3.0 naar 2.2 | karin0204 | Archief | 35 | 23-03-09 23:41 |
Downgrade van 1.1.3 naar 1.1.1: Geen netwerk meer | aernout | Unlock [archief] | 1 | 20-02-08 20:40 |
Geen netwerk na upgrade van 1.12 naar 1.1.3 | adrie.flipse@orange.nl | Unlock [archief] | 5 | 14-02-08 19:59 |
Help!! Kan niet meer downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2 | Playboy Mansion | Unlock [archief] | 6 | 18-11-07 09:58 |
|
|