//

Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs?

Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb net de iPhone 3Gs ontvangen. Ik had al een iPhone3G. Hoe krijg ik nu ALLE informatie van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-10, 11:05
chmderksen chmderksen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Question Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs?

Beste,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb net de iPhone 3Gs ontvangen. Ik had al een iPhone3G. Hoe krijg ik nu ALLE informatie van de 3G op de 3Gs? Hiemee bedoel ik nummers,filmpjes, apps, contactgegevens maar ook smsgesprekken, noties van het notitieblokje etc.
Ik wil dus eigenlijk gewoon mn iPhone houden zoals ie is, maar dan op de iPhone 3Gs.
Is het uberhaupt mogelijk om ALLE content over te zetten? Zo ja, hoe doe je dit?
met vriendelijke groet,
C. Derksen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-10, 11:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Dit is wat de zoekfunctie mij opleverde. Graag zelf wat verder zoeken aub.

Omdat deze vragen al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik Cydia op me Iphone 3Gs 4.0.1 srgnn-38 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 17:18
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 cobra88 Jailbreak 1 18-07-10 14:19
oude iphone 2G formateren en nieuwe 3GS aan iTunes hangen Pzizzz iTunes 6 03-07-09 10:59
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) meul iTunes 3 29-12-08 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.