surfen zonder wifi discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, iemand die weet hoe ik indien ik geen draadloos netwerk heb in de buurt kan surfen op het internet? (zonder wifi dus / zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
surfen zonder Wi-Fi
hoi,
iemand die weet hoe ik indien ik geen draadloos netwerk heb in de buurt kan surfen op het internet? (zonder Wi-Fi dus / zoals je met een gsm kan surfen) of is dat niet mogelijk met iphone? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De Iphone heeft daarvoor "edge" ingebouwd, daarvoor heb je een speciale databundel of abonnement nodig van je provider!
|
|
|||
|
|||
ok thanks!
|
|
||||
|
||||
Soms vraag ik me af hoe mensen bij zulke vragen komen. Doen sommige mensen nou helemaal geen research
|
|
||||
|
||||
Hahahah idd en dat mensen die niet eens weten wat Edge of grps is een iphone kopensnap ik ook niet echt
|
||||
|
||||
een iphone? Ik heb wel zo'n telefoonding-iets van apple, maar wat is een iphone?
|
|
||||
|
||||
Zo'n geel rond ding waar je in moet knijpen. Het wordt ook in verband gebracht met stress.
|
||||
|
||||
nee dat is toch gewoon een spons?
|
|
|||
|
|||
Heey ik heb namelijk hetzelfde probleem ik heb wel op enkele forums al gelezen dat je dat via edge of gprs kunt doen ik heb nu een Vodafone internet bundel genomen maar nog steeds is het me niet gelukt om zonder Wi-Fi op internet te kunnen gaan zou u mij misschien kunnen helpen misschien heeft u msn zou u het daar makkelijker kunnen uitleggen mijn msn is : gewoon_manny@msn.com nou alvast bedankt! (Y)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia zonder Wi-Fi | smittepit | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-11-10 13:35 |
Kan niet meer surfen over mijn Wi-Fi-netwerk | spectre170 | Wi-Fi | 2 | 12-08-10 14:47 |
Wi-Fi zonder Simkaart? | look1st | Wi-Fi | 2 | 15-09-09 07:26 |
pc zonder Wi-Fi | xit2050 | Wi-Fi | 13 | 30-09-08 09:33 |
Jailbreak zonder Wi-Fi | MacApp | Unlock [archief] | 6 | 03-01-08 09:50 |
|
|