//

Toestel vastgelopen na Jailbreak help!

Toestel vastgelopen na Jailbreak help! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Alvast sorry voor als ik een vraag stel die al beantwoord is, maar door alle berichtjes snap ik het niet meer precies. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-10, 11:25
Krishg007 Krishg007 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Toestel vastgelopen na Jailbreak help!

Alvast sorry voor als ik een vraag stel die al beantwoord is, maar door alle berichtjes snap ik het niet meer precies.


Ik heb een nieuwe Iphone erbij genomen 16GB 3Gs in januari 2010. Deze draaide op 3.1.2. Ik heb al een Iphone die ook draait op 3.1.2. en die heb ik gejailbreaked met blackra1n, dat werkte allemaal prima. dus dat wou ik ook op mijn nieuwe iPhone doen en dat was in het begin ook gelukt. maar nadat ik het uit en aan deed kwam de usb-kabel in beeld dat ik mn iPhone aan itunes moet hangen. Als ik dat doe zegt iTunes dat mn iPhone in recovery mode staat en dat ik moet herstellen. dit heb ik nog niet gedaan, omdat ik dan overga op 3.1.3 en dan houdt het feest sowieso op. Wat moet ik nu doen??

Mijn iPhone heeft dus nooit op 3.1.3. gedraaid, dus ik heb nog hoop dat ik hem kan jailbreaken. Ik weet niet wat de baseband is en hoe ik dat kan checken.

Graag hoor ik van een redder in nood wat mijn opties zijn.

Alvast bedankt!!

Groetjes Krish
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-10, 11:29
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Jij hebt simpelweg een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki]. Dat wil dus zeggen dat je moet opstarten door Blackra1n te draaien.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 


« Jailbreak | Maandag »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak verwijderen / Toestel updaten Nipje Jailbreak 12 18-06-11 19:36
iPhone 3GS: simlock verwijderen jailbreak toestel Ronaldveen Unlock 2 31-03-11 16:39
iPhone: Iphone (jailbreak) totaal vastgelopen Mopje Jailbreak 0 15-08-10 17:52
iPhone 1e gen.: iphone 2g vastgelopen door jailbreak en unlock R4ch3L Unlock 8 17-05-10 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.