//

tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n

tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3GS 16gb - 3.1.2 die ik na het lezen van diverse berichten op dit forum wou jailbreake. Zo gezegd zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-02-10, 13:58
ab156's schermafbeelding
ab156 ab156 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: De oudste stad van Nederland
Berichten: 71
Standaard tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n

Hallo,

Ik heb een Iphone 3GS 16gb - 3.1.2 die ik na het lezen van diverse berichten op dit forum wou jailbreake. Zo gezegd zo gedaan, alles ging prima totdat ik gister voor de 3e maal het toestel opstarten dmv blackra1n. Hij komt niet verder dan het venster van blackra1n op het toestel en in het venster waiting for device to reboot. Na een kleine minuut koppelt mij pc hem automatisch af en gaat het toestel uit..

Ik snap dr niks meer van.. Iemand hier een kijk op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-10, 14:23
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Hallo,

Je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst.

Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Je ontvangt daarom deze eenmalige waarschuwing. We verzoeken je dan ook vriendelijk om je te beperken tot één topic over dit onderwerp.

Mocht je hier niet naar gaan handelen zal er bij een volgende keer een passende berisping volgen.

Tip
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Grote kans dat jouw onderwerp al eens is besproken.



Met vriendelijke groet,
Bomans
Moderatieteam iPhoneclub.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 4 wilt niet meer herstellen JuiCe1207 iPhone algemeen 6 03-11-11 08:56
iPhone: Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten nd0ra91 Jailbreak 8 24-01-11 22:03
Iphone 2G met 3.1.2 Wilt niet opstarten ... HELP :) Ken Van Accolyen iPhone algemeen 1 17-01-11 15:08
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n ThomasdB Jailbreak 22 21-04-10 15:52
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten hatcha0001 Archief 2 14-12-09 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.