iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 3GS (met spoed hulp nodig) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/54311-iphone-3gs-spoed-hulp-nodig.html)

koopkeur 16-02-10 21:01

iPhone 3GS (met spoed hulp nodig)
 
Goedenavond,

Ik bezit sinds een paar maanden een iPhone 3GS (online gekocht, softwarematig simlockvrij gemaakt).

Het was dus met blackra1n simlockvrij gemaakt. Ik merkte na een paar weken dat het telkens vastliep, 3GS vloog er regelmatig uit, wanneer ik iemand ging bellen of iemand belde me, viel de verbinding opeens weg..

Erg raar allemaal. Ik heb 650 euro online voor de iPhone betaald en ik verwachtte toch echt niet dat ik de bovenstaande zaken allemaal zou meemaken.

In ieder geval.. paar keer is de iPhone door verkoper keurig netjes "gereset" en snel weer naar me teruggestuurd.. waarna het toestel gewoon weer goed functioneerde.

Hij gaf me een link naar een gedeelte op dit forum waarin werd uitgelegd hoe je via iTunes het e.e.a. kon resetten (zodat ik het voortaan thuis zelf kon doen).

Vandaag liep het weer vast en heb toen via iTunes gereset.. alleen maakte hij automatisch ook een update naar nieuwste iphone software (als ik me niet vergis).

Sindsdien werkt mijn iPhone niet meer. Ik heb onder andere geprobeerd om met blackra1n te "unlocken", maar ook dat is me niet gelukt (jammer genoeg).

Kan iemand me hiermee helpen? Ik begrijp het echt niet meer.. als iemand me wil helpen en vertellen wat ik precies moet doen om dit werkend te krijgen, dan zou ik heel erg blij zijn!


Alvast bedankt voor alle hulp.

groeten.

corrado1982 16-02-10 21:08

geloof dat een 3gs niet te unlocken is nog jailbrake wel

koopkeur 16-02-10 21:10

Ik bedoelde jailbraken :-)

Sorry voor de onduidelijkheid..

The Unbelievable 16-02-10 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koopkeur (Bericht 417469)
Ik bedoelde jailbraken :-)

Sorry voor de onduidelijkheid..

Als het over jailbreaken gaat kan het wel, unlock is niet mogelijk

koopkeur 16-02-10 21:19

Hoe kan ik het beste dit jailbreaken? Met blackra1n geprobeerd, maar niet gelukt..

The Unbelievable 16-02-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koopkeur (Bericht 417473)
Hoe kan ik het beste dit jailbreaken? Met blackra1n geprobeerd, maar niet gelukt..

Kreeg je een error of iets anders? Zit je op versie 3.1.3 (kijk bij instellingen>algemeen>info en dan versienummer)

koopkeur 16-02-10 21:23

Op mijn iPhone kom ik helemaal niet meer in.. ik zie alleen itunes kabel erop. Nee, geen error in blackrain, maar hij is telkens zogezegd bezig met "reboot" (maar daar houdt hij nooit mee op)

The Unbelievable 16-02-10 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koopkeur (Bericht 417475)
Op mijn iPhone kom ik helemaal niet meer in.. ik zie alleen itunes kabel erop. Nee, geen error in blackrain, maar hij is telkens zogezegd bezig met "reboot" (maar daar houdt hij nooit mee op)

Gebruik je Windows Vista? Of XP?

Destiny 16-02-10 21:27

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.