//

iphone weer vast!!! help me nu

iphone weer vast!!! help me nu discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) dag, ik heb daarnet mn iphone per ongeluk naar de allernieuwste fw gedaan; en nu is hij weeral gelockt, hij had 3.1.2 maar nu??? kweet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-10, 02:10
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

dag, ik heb daarnet mn iphone per ongeluk naar de allernieuwste fw gedaan; en nu is hij weeral gelockt, hij had 3.1.2 maar nu??? kweet het niet, ik weet enkel dat hij de nieuwste heeft.
ik heb hêm weer proberen te jailbraike met blackrain, maar dat lukt niet omdat het een andere fw is, nu kan ik er weer niets meer mee doe.
het gaat om een 2g... wat kan ik nog doen ?? of is het nu voor altijd gedaan ?? :'(

is het eventueel mogelijk om mn iphone trg in 3.1.2 te zetten?

Laatst gewijzigd door WDS001; 17-02-10 om 10:42. Reden: Editknop gebruiken aub!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 17-02-10, 02:21
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Gebruik redsn0w, kijk even op dit forum voor de handleiding (bv bij 'keuzehulp jailbreak' of het verzameltopic 'jailbreakoverzicht')
  #3  
Oud 17-02-10, 10:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Je moet inderdaad jailbreaken met Redsn0w, unlocken kan je daarna met Bootneuter. Dit had je ook gemakkelijk kunen vinden in dit overzicht

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout NoWayOut iPhone algemeen 0 02-03-11 22:11
iphone app weer... lwie iPhone Apps 1 16-09-10 10:33
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.