3.1.3 firmware discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik probeer nu al twee dagen de juiste firmware te downloaden. helaas krijg ik ze allemaal binnen als een zip bestand, die ik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik probeer nu al twee dagen de juiste firmware te downloaden. helaas krijg ik ze allemaal binnen als een zip bestand, die ik zou kunnen omzetten naar een ipsw bestand. dit lukt alleen niet omdat het woord .zip niet bij de download zit. kan dat dus niet omzetten, heeft iemand een tip of de juiste link naar de oficieële 3.1.3 firmware voor een 2g iphone. ook hier op wiki krijg ik ze binnen als een zip bestand...... help want ik word er moedeloos van |
|
|
![]() |
|
![]() Gewoon .zip veranderen (hernoemen) naar .ipsw en dan moet het lukken
![]()
|
|||
|
|||
![]() klopt helemaal, alleen helaas staat .zip er niet.
kan dus ook niks veranderen |
|
|||
|
|||
![]() deze tekst staat er---->
iPhone1,2_3.1.3_7E18_Restore dus wat kan ik daar aan vernaderen??? |
|
|||
|
|||
![]() ga in je map-venster naar Extra --> mapopties --> weergave
daar ga je uitvinken "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" en dan zie je op eens wel .zip achter je bestandsnaam... succes |
|
|||
|
|||
![]() hisham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JE BENT EEN KANJERRRRRRRRRRR SUPER BEDANKT DUS!!!! oftwel het is gelukt |
|
|||
|
|||
![]() je kan met winrar ook je zip renamen ook simpel lol
DjZillion... |
|
||||
|
||||
![]() Mooi om te horen
![]() Omdat het probleem is opgelost, kan dit topic op slot. // Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 18:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 21:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 21:29 |
|
|