safari afsluiten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) goede morgen allen ik ben ook eigenaar geworden van de iphone en dus nog een groentje er mee. nu kan ik nergens vinden of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() goede morgen allen
ik ben ook eigenaar geworden van de iphone en dus nog een groentje er mee. nu kan ik nergens vinden of ik safari moet of kan afsluiten als ik ermee bezig ben geweest . kan iemand mij helpen aub |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kan safari afsluiten door op het icoontje rechtsonder te klikken en dan op het rode kruisje. Als je daarna op de home button duwt is safari volledig afgesloten.
|
|
||||
|
||||
![]() Zoals duidelijk staat aangegeven worden hulpvragen niet toegestaan in de Chat, daarom gaat deze discussie nu op slot.
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma's afsluiten | dendoor | iPad algemeen | 11 | 17-08-10 13:44 |
Traag afsluiten Safari (OS 3.0) | 893 | iPhone algemeen | 2 | 29-07-09 23:38 |
Safari afsluiten en terug naar mail | robdeboer | iPhone algemeen | 2 | 28-01-09 19:57 |
|
|