hardware unlock met openmaken iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo weet iemand te vertellen waar er een beschijving is voor het hardware unlocken van een 1.1.3 telefoon ik heb er een en wil hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
hardware unlock met openmaken iphone
hallo
weet iemand te vertellen waar er een beschijving is voor het hardware unlocken van een 1.1.3 telefoon ik heb er een en wil hem heel graag open slopen om het te unlocken alvast bedankt en als hij kapot is gooien we hem wel weg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem eerst downgraden naar 1.1.1 met de recoverymode en itunes 7.6, jailbreaken, hardware unlocken dan upgraden naar 1.1.2. voor elke stap zijn guides te vinden als je even zoekt.
Met 1.1.3 kun je op dit moment niets als je niet de officiele provider e.d. gebruikt. Hij moet eerst gejailbreaked worden. Als ie kapot is mag je hem naar mij sturen, ook voordat hij kapot is trouwens |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inde wiki staat een gids. Gebruik zoekfunctie of wiki
Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak en unlock Iphone 1e generatie gelukt maar nu problemen met hardware windows | Les666 | Archief | 3 | 09-07-09 12:25 |
iPhone 3G: UK iPhone gesimlocked, hardware unlock! | EN-IS | Unlock | 2 | 05-04-09 18:55 |
Openmaken iPhone met opening tools | CuckooNL | iPhone algemeen | 2 | 30-12-08 22:10 |
Welke hardware unlock sim is het beste/werkt met firmware 2.2 | MOL20K | Archief | 1 | 10-12-08 17:06 |
Help! Restore/unlock en openmaken sim | casperrrrrrr | Unlock [archief] | 1 | 03-04-08 08:58 |
|
|