//

Waarmee connect mijn Iphone?

Waarmee connect mijn Iphone? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal. Ik heb nu pas een Iphone en had een vraagje, Als ik mijn wifi uitzet, en ik start safari op, of een andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-10, 17:34
MR.J MR.J is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard Waarmee connect mijn Iphone?

Hey allemaal.

Ik heb nu pas een Iphone en had een vraagje,

Als ik mijn Wi-Fi uitzet, en ik start safari op, of een andere internetapplicatie, waar connect ik dan mee? want Ik kan wel gewoon surfen. Ik heb een T-mobile i-150 abbo met onbeperkt internet enzo, connect ik gewoon met het internet van T-mobile of krijg ik straks een torenhoge telefoonrekening?

Alvast bedankt
Joep
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-10, 17:39
stef007 stef007 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 42
Standaard

Hallo,

Als je geen abbonoment hebt met mobiel datanetwerk, dan ga je straks een hoge rekening krijgen!
Als je geen verbinding wilt maken met internet via je provider ga dan naar:

Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> mobiel datanetwerk

Daar zie je APN gebruikersnaam en wachtwoord. Normaal staat daar nu iets ingevuld? Veranderd het naar iets wat niet direct zou voorkomen bv:
APN: ikwilgeeninternetaaabbccc
gebruikersnaam: fhujsigh
wachtwoord: sdgsdfg

Laat het niet leeg want soms kan het zijn dat je iphone het automatisch invult. Dit was bij mij het geval. Ik had gelukkig prepaid maar toch mooi 10€ weg.
Succes!

EDIT
Ik heb even jouw abbo opgezocht je maakt internet verbinding met je T-mobile abbo als je bij APN alles juist invult. Maar normaal staat alles zo goed. Je zal dus GEEN hoge rekening krijgen.
Wil je toch zeker zijn, dan moet je even je APN en gebruikersnaam geven (dit is bij iedereen hetzelfde voor t-mobile). Dan kunnen wij zien of je de juiste instellingen gebruikt wat normaal ook wel zo zal zijn.

Laatst gewijzigd door stef007; 21-02-10 om 17:43.
  #3  
Oud 21-02-10, 18:50
MR.J MR.J is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

hey, bedankt voor je snelle reply, ik weet genoeg! Als het niet via het Draadloos netwerk hier thuis gaat dan gaat het via T-mobile, waar ik dus een onbeperkt dataplan mee heb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stef007 Bekijk bericht
Hallo,

Als je geen abbonoment hebt met mobiel datanetwerk, dan ga je straks een hoge rekening krijgen!
Als je geen verbinding wilt maken met internet via je provider ga dan naar:

Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> mobiel datanetwerk

Daar zie je APN gebruikersnaam en wachtwoord. Normaal staat daar nu iets ingevuld? Veranderd het naar iets wat niet direct zou voorkomen bv:
APN: ikwilgeeninternetaaabbccc
gebruikersnaam: fhujsigh
wachtwoord: sdgsdfg

Laat het niet leeg want soms kan het zijn dat je iphone het automatisch invult. Dit was bij mij het geval. Ik had gelukkig prepaid maar toch mooi 10€ weg.
Succes!

EDIT
Ik heb even jouw abbo opgezocht je maakt internet verbinding met je T-mobile abbo als je bij APN alles juist invult. Maar normaal staat alles zo goed. Je zal dus GEEN hoge rekening krijgen.
Wil je toch zeker zijn, dan moet je even je APN en gebruikersnaam geven (dit is bij iedereen hetzelfde voor t-mobile). Dan kunnen wij zien of je de juiste instellingen gebruikt wat normaal ook wel zo zal zijn.
  #4  
Oud 21-02-10, 18:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Mooi dat het opgelost is, dit topic kan dus dicht.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waarmee doe ik dit? InstaQ Jailbreak apps en thema's 7 27-02-11 21:31
Ipad connect niet met mijn router jordy86 Wi-Fi 1 03-01-11 20:54
Windows: programma waarmee ik springboard live op desktop zie jajaohnee Desktop-applicaties 6 12-09-10 18:00
iTunes Connect denkt dat mijn app Universal is Jelle Ages Ontwikkelen voor iOS 2 24-06-10 17:05
Mijn bluetooth connect niet met andere telefoons ferrywalter Archief 1 15-12-09 09:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.