//

Flytunes, komt het echt van de grond of is het een Hoax??

Flytunes, komt het echt van de grond of is het een Hoax?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Al enige tijd is op deze site FlyTunes - Now The iPhone Is Complete te lezen dat er een webapp komt om internet radio stations ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-08, 21:55
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard Flytunes, komt het echt van de grond of is het een Hoax??

Al enige tijd is op deze site

FlyTunes - Now The iPhone Is Complete

te lezen dat er een webapp komt om internet radio stations te beluisteren via de webbrowser van de iPhone. Als datum werd genoemd 21 januari.....je zou er gebruik van kunnen maken na registratie.
Dit "programma" ziet er goed uit en ik was dan ook zeer benieuwd naar de "release".

groot was de teleurstelling dat 21 januari voorbij ging zonder noemenswaardige veranderingen op de site. Het "programma" zou beschikbaar zijn maar vanwege de drukte slechts in groepen van 5000 gebruikers. het e-mail adres op de site geeft een foutmelding (adres bestaat niet).

Maakt hier iemand al gebruik van deze webapp??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-08, 23:04
Fizzy Fizzy is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotselaar (Belgium)
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Registration
Enter your e-mail address before January 21, 2008. After January 21, FlyTunes will select one email address at random to receive an Apple 8GB iPhone without accompanying cell phone or data service.

geven ze iphones weg of begrijp ik het verkeerd?
  #3  
Oud 23-01-08, 12:51
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy Bekijk bericht
geven ze iphones weg of begrijp ik het verkeerd?
je begrijpt het goed EN verkeerd Ja...ze geven iphones weg en nee...het is alleen voor de VS

overigens heb ik nog nergens iets hierover kunnen lezen als het gaat om ervaringen. Je geeft als flytunes aan dat het product beschikbaar is...maar niemand kan het krijgen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
prijs voor het laten ontwikkelen van een App door een student siardvdbosch Ontwikkelen voor iOS 9 05-05-11 22:18
Carkit, is het echt zo moeilijk? Swizzer iPhone accessoires en onderdelen 72 23-08-09 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.