//

probleem met apps

probleem met apps discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb vandaag mijn iphone gekregen en het helemaal onderzocht. ik ben O.A op een paar websites geweest. nu heb ik redelijk veel (2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-10, 17:42
bullrulz24 bullrulz24 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Unhappy probleem met apps

hallo, ik heb vandaag mijn iphone gekregen en het helemaal onderzocht. ik ben O.A op een paar websites geweest. nu heb ik redelijk veel (2 iphone paginas) aan Gratis Apps uit de App Store gehaald. nu heb ik het probleem dat de meeste Apps niet meer willen starten. als ik het gewenste programma icoon aantik gaat hij normaal open maar floept dan direct weer dicht. de Apps die het wel doen hebben vaak geen geluid meer. (jah ik heb geluid verhoogt/verlaagt en mute aan en uit geprobeert)
ik ben er erg bang voor dat ik mischien via de websites een virus heb.
zoek er graag hulp bij!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-10, 18:58
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Virus kan niet.

Heb je je iphone al gereset? home en aan/uit knop vasthouden totdat de telefoon uitvalt, en dan opnieuw aanzetten

Mocht dat niet werken, dan kan je proberen je iphone te herstellen via itunes, dan wordt iPhone OS opnieuw geïnstalleerd en worden ook alle sms, contacten, apps etc weer teruggezet
  #3  
Oud 24-02-10, 19:37
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld deze discussie kunnen gebruiken.

Gelieve deze discussie daar voortzetten.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 

Labels
apps



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Apps ricoemmink iPhone Apps 3 21-04-11 21:02
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 18:16
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.