//

Nieuwe jailbreak!?

Nieuwe jailbreak!? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dev-Team Blog Citaat: While Apple’s 3.1.3 firmware was minor in terms of new features, it’s had the side effect of opening up a huge market ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-02-10, 10:35
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dev-Team Blog

Citaat:
While Apple’s 3.1.3 firmware was minor in terms of new features, it’s had the side effect of opening up a huge market for scam sites. These sites will promise you a 3.1.3 jailbreak for newer devices like the iPod touch 3G, or a baseband 05.12 software unlock. Those desperate enough to “just give it a shot” will find, 100% of the time, that they were misled. After money has changed hands they’ll be told “well the 05.12 unlock is coming, in the meantime here’s the 05.11 unlock” (of course the 05.11 unlock was intended to be free, as you all know).
[..]
Don’t fall for these scam sites! None of them have a 05.12 unlock, none have the 05.11 unlock working on 3.1.3, none have a 3.1.3 jailbreak for newer devices like the ipt3G.
[..]
In the meantime, please stay vigilant against these scam sites. Don’t be part of the small percentage of people that fall for them because that small percentage is all they need
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-02-10, 12:04
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Weer een claim op JB voor alle devices

New Jailbreak for iPhones & iPod Touches: Preview of the Gull1hack.app

De vorige (brok3n app1e) is inmiddels wel van duidelijk dat het een faker was. Deze ziet er meer belovend uit, inclusief een filmpje.

Ik vrees dat het uiteindelijk gewoon een skin zal zijn voor reeds bestaande hacks, maar we gaan het zien..
  #23  
Oud 23-02-10, 13:17
milcoi milcoi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 52
Standaard

Wat ze nog meer zeggen:

We just found an amazing Exploit in the Boot-System of the 3GS with the new Bootrom! This Exploit works on ALL iPhone and iPod Touches!


While booting, we overun the buffer memory, letting the iPhone think there is something wrong; But in the moment it tries to enter safe mode, we send a boot signal like Blackra1n or Redsn0w

Zou het dan toch kunnen????
  #24  
Oud 23-02-10, 13:19
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Natuurlijk kan het. Het is alleen even de vraag of deze het ook echt kan, of dat dit weer zo'n grappenmaker is.
  #25  
Oud 23-02-10, 14:00
milcoi milcoi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 52
Standaard

klinkt alleen wel te simpel.... dan hadden ze dit al eerder kunnen doen.

While booting, we overun the buffer memory, letting the iPhone think there is something wrong; But in the moment it tries to enter safe mode, we send a boot signal like Blackra1n or Redsn0w
  #26  
Oud 23-02-10, 18:37
Blutch Blutch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Kollum
Berichten: 27
Standaard

is ook fake hoor...cydia binnen 1 sec. geinstaleerd? sure... bovendien laat ie niet zien dat cydia opstart...toch?
hopelijk komt er snel een einde aan deze onzin en komt er een echte JB met een unlock!.....
  #27  
Oud 23-02-10, 18:38
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Het is altijd weer de vraag of het echt is of niet, 1 april begint immers al weer te naderen......
Maar...het zou wel mooi zijn natuurlijk
  #28  
Oud 23-02-10, 18:41
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Wat deze hacker op het filmpje laat zien, kan net zo goed een applicatie zijn die Cydia verbergt. Hij zet em aan en Cydia staat weer op het scherm.

Het is ook niet duidelijk welke firmware hij nu gebruikt en welke baseband hij heeft.

Lijkt me allemaal te vaag...
  #29  
Oud 23-02-10, 19:07
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Edit3:Neuen Exploit gefunden?Achtung Fake! Touchfans

jammer maar helaas dus.. bah
  #30  
Oud 23-02-10, 21:14
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

De hacker Gull1hack heeft een nieuw filmpje op de website geplaatst, hiermee bewijst de hacker een 3GS met de nieuwe bootrom te kunnen restarten zonder Blackra1n RC3 te gebruiken. Ziet er veel belovend uit : New Jailbreak for iPhones & iPod Touches
  #31  
Oud 23-02-10, 21:29
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

is volgens mij nog met de 3.1.2 versie,
en oude baseband,
ik zal het pas geloven als hij uit is en werkt
  #32  
Oud 23-02-10, 21:55
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Even voor de goede orde; die hacker heet geen gul1hack, maar 'pattyland' en op een duits iphone forum post hij/zij ook. Daaruit blijkt duidelijk dat het fake is.

Sowieso; met de laatste baseband, bootloader 6.4 en firmware 3.1.3 zegt f0recast bij unlockable dat dat alleen bij een refurbished eventueel mogelijk is.

maw. de iphone die hij of zij heeft, heeft nog 3.1.2 erop staan. Dat die te jailbreaken was, was wel al bekend.

gul1hack.. gullable.. hmm.. (gullable = goedgelovig).. zou die naam daar misschien vandaan komen?
  #33  
Oud 24-02-10, 01:12
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Ik ben deze nepperikken wel zat ! Voor mijn part mag een echte hacker hun hele pc laten ontploffe !
  #34  
Oud 24-02-10, 01:29
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.

En (wederom) in geruchten geplaatst!
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)

Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-02-10 om 08:18.
  #35  
Oud 25-02-10, 00:18
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard Nieuwe jailbreak!?

Gull1hack beweert een jailbreak te hebben gevonden. Hij is nu gerelaeset op zijn site. Heb hem nog niet getest, we zullen zien wat het wordt, heeft iemand hem al getest?

New Jailbreak for iPhones & iPod Touches
  #36  
Oud 25-02-10, 00:26
memo06 memo06 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 86
Standaard

ik heb de beta getest bij mij werkte hij niet maar bij somigen wel
ik ga de nieuwe 1.0 morgen ochtend testen
  #37  
Oud 25-02-10, 00:28
memo06 memo06 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 86
Standaard

heeft iemand hem al getest???
  #38  
Oud 25-02-10, 03:34
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Helaas wel !!!!

Het is een echter FAKER, het progje wat je kan downloaden via MEGAUPLOAD hackt je PC !! en niet je iPhone.

Het zal je muis voor 30 seconden bevriezen en je browser verwijzen naar een website van de FAKER ( zodat hij hits krijgt ) daarna redirect hij je door naar google.
Achteraf krijg je een STOM bericht te zien van de FAKER dat mensen niet van alles van het internet moeten afhalen en NIET goedgelovig moeten zijn !!

Laatst gewijzigd door Almo; 25-02-10 om 03:37.
  #39  
Oud 25-02-10, 03:59
Paul_538 Paul_538 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Wat me opvalt de laatste we(e)k(en) rondom de JB topics is dat weinig moderatoren zich mengen in de diverse discussies, met name wat betreft 3.1.3. Dat geeft m.i. aan dat er nog weinig nieuws is rondom structurele 'oplossingen'. Diverse goedbedoelde hints en schimmige amateurfilmpjes, dat wel. Als dit incidenteel een probleem mocht oplossen, prima, maar heb daar geen ervaring mee. Ben een relatief nieuwe gebruiker (sinds 31/12) en vooralsnog alleen geïnteresseerd/blij met de mogelijkheid van multi-tasking. Heb 3.1.2, gelukkig niet geüpdate naar 3.1.3, geen unlock nodig (TMob) en afgezien van zo nu en dan een enkele vastloper, happy met hoe e.e.a. werkt momenteel, tethered reboot op de koop toe nemend. Hoewel het kriebelt om dingen uit te proberen, wacht ik rustig af tot er een handleiding voor 3.1.3 verschijnt in het rijtje van keuzemogelijkheden op deze mooie website!

Laatst gewijzigd door Paul_538; 25-02-10 om 04:05.
  #40  
Oud 25-02-10, 08:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Deze topic stond en hoort bij de geruchten en daarom daar weer naartoe verplaatst

We zien (helaas) altijd weer dat mensen een slaatje uit het jailbreaken en unlocken proberen te slaan. Daarnaast willen sommigen hun 15 minutes of fame. Helaas zijn mensen goedgelovig en willen dan ook alles geloven. Daarom zien we steeds weer van zulke topics, wat moeilijk tegen te houden is
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? gserban Jailbreak 5 11-11-10 09:44
Jailbreak naar nieuwe jailbreak? Manu~mac~blue Archief 1 26-12-09 15:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.