//

Nieuwe jailbreak!?

Nieuwe jailbreak!? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lopac42 Ja alleen os 4.0 is nog niet uit en is mogelijk geheel anders dan de vorige versies.Dus de exploits zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 07-04-10, 22:41
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lopac42 Bekijk bericht
Ja alleen os 4.0 is nog niet uit en is mogelijk geheel anders dan de vorige versies.Dus de exploits zijn mogelijk ook weg .
idd en wss weet apple tegen dan ook welke exploits ze gebruiken,
dus releasen maar zou ik zeggen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 07-04-10, 22:44
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

ja, maar het is maar een mischien... de kans bestaat dat de exploits nog werken en dat zou toch wel heel mooi meegenomen zijn, of niet soms? In ieder geval, mijn broer heeft de iPad en als iPhone OS 4 er uit komt te zien zoals het iPhone OS 3.2 van nu heb ik geen jailbreak meer nodig, want de iPad is echt super cool, alles is heel snel enzo dus laat die multitasking maar zitten geef mij maar iPhone OS 3.2 for de iPhone
  #143  
Oud 07-04-10, 22:45
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
ja, maar het is maar een mischien... de kans bestaat dat de exploits nog werken en dat zou toch wel heel mooi meegenomen zijn, of niet soms? In ieder geval, mijn broer heeft de iPad en als iPhone OS 4 er uit komt te zien zoals het iPhone OS 3.2 van nu heb ik geen jailbreak meer nodig, want de iPad is echt super cool, alles is heel snel enzo dus laat die multitasking maar zitten geef mij maar iPhone OS 3.2 for de iPhone
kan goed zijn dat jij dat vindt, maar de meesten willen een jailbreak,
dus..
  #144  
Oud 07-04-10, 22:58
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

ik zit ook met smart te wachten op die jailbreak, maar als je erbij nadenkt dat iPhone OS 4 allemaal nieuwe snufjes schijnt te krijgen wil ik wel updaten, en als dan in de eerste week gelijk een jailbreak vrijgegeven kan worden zou dat erg mooi zijn, want meestal duurd het erg lang voordat ze een nieuwe jailbreak klaar hebben voor een nieuw OS. Of ze geven je nu die jailbreak en je bent er mischien een maandje tevreden mee en dan komt die update zodat je alsnog niks meer heb. Ik heb een iTouch 8GB MC model dus ik zou het ook zeer fijn vinden al komt er een untethered jailbreak, maar ik bekijk het ook van de andere kant.

edit: en een downgrade is ook nog een mogelijkheid, ik heb nu ook OS 3.1.2 op mijn iTouch staan werkt perfect

Laatst gewijzigd door jerry.w; 07-04-10 om 22:59. Reden: info
  #145  
Oud 07-04-10, 23:01
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
ik zit ook met smart te wachten op die jailbreak, maar als je erbij nadenkt dat iPhone OS 4 allemaal nieuwe snufjes schijnt te krijgen wil ik wel updaten, en als dan in de eerste week gelijk een jailbreak vrijgegeven kan worden zou dat erg mooi zijn, want meestal duurd het erg lang voordat ze een nieuwe jailbreak klaar hebben voor een nieuw OS. Of ze geven je nu die jailbreak en je bent er mischien een maandje tevreden mee en dan komt die update zodat je alsnog niks meer heb. Ik heb een iTouch 8GB MC model dus ik zou het ook zeer fijn vinden al komt er een untethered jailbreak, maar ik bekijk het ook van de andere kant.

edit: en een downgrade is ook nog een mogelijkheid, ik heb nu ook OS 3.1.2 op mijn iTouch staan werkt perfect
ja, khad hem nog niet gejailbreakt, dus ja

en ja zou ook wel leuk zijn eerste week jailbreak, maaaaar,
apple wet zelf ook wel dat ze nieuwe exploit hebben gevonden, dus zijn ze volop bezig met het dichten ervan, ze weten immers wss al welke
  #146  
Oud 07-04-10, 23:08
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

ow, ja dan snap ik het wel...
als je hem nog niet gejailbreakt had kun je hem natuurlijk ook niet downgraden dus ja... dan moet je wel wachten, maar zouden ze niet gewoon geohot`s jailbreak kunnen releasen en dan de oude exploit van een of andere anonieme egyptenaar gebruiken voor een nieuwe jailbreak (2 maanden geleden ofzo vond een egyptenaar een onbekende exploit, of zou geohot die gebruikt hebben)
  #147  
Oud 07-04-10, 23:10
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
ow, ja dan snap ik het wel...
als je hem nog niet gejailbreakt had kun je hem natuurlijk ook niet downgraden dus ja... dan moet je wel wachten, maar zouden ze niet gewoon geohot`s jailbreak kunnen releasen en dan de oude exploit van een of andere anonieme egyptenaar gebruiken voor een nieuwe jailbreak (2 maanden geleden ofzo vond een egyptenaar een onbekende exploit, of zou geohot die gebruikt hebben)
die sherif...? das die van het Dev team denk ik, als ik me goed herrinner.
de exploit van geohot zou naar het schijnt dezelfde zijn dan die van het dev team's Greenpois0n, maar ben er niet zeker van van deze info
  #148  
Oud 07-04-10, 23:12
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

ik hoop dat het 2 verschillende zijn, maar ja... dat zal wel weer niet... helaas!!!
op dit soort momenten zou ik willen dat ik het hele iPhone OS uit mijn hoofd ken zodat ik zo zonder allemaal codes in te vullen een lek kan vinden in de codec. Maar ja, voor zoiets heb je een superbrein nodig en met mijn 14 jaar haal ik dat niet
  #149  
Oud 07-04-10, 23:14
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
ik hoop dat het 2 verschillende zijn, maar ja... dat zal wel weer niet... helaas!!!
op dit soort momenten zou ik willen dat ik het hele iPhone OS uit mijn hoofd ken zodat ik zo zonder allemaal codes in te vullen een lek kan vinden in de codec. Maar ja, voor zoiets heb je een superbrein nodig en met mijn 14 jaar haal ik dat niet
haha,
maar voor de spirit jailbreak zou het dan wel een verschillende zijn, dus.. als ze hem nou konden uitgeven, dan zouden ze de andere kunnen houden voor 4.0
laat ons hopen dat ze zo slim zin

ja ik zou het ook willen kunnen, maar ben zelf ook maar 16, en ken alleen van pc's kraken een beetje af, dus ja
  #150  
Oud 07-04-10, 23:43
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Ik denk dat ze wel zo slim zijn... Als ze een jailbreak kunnen maken kunnen ze denk ook wel wel overleggen denk ik... (spellingscorrectie op de iPod is irritant) maar... Welke versie itouch Heb jij Dan?
  #151  
Oud 07-04-10, 23:45
adyta adyta is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar adyta
Standaard

Jullie vergeten dat er twee bugs zijn gevonden. Eentje is een bug in Safari (net zoals toen bij jailbreakme.com), eentje is softwarematig (blackra1n). Dit zijn dus twee verschillende methoden, welke dan ook gebruik maken van verschillende exploits.
  #152  
Oud 07-04-10, 23:46
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
Ik denk dat ze wel zo slim zijn... Als ze een jailbreak kunnen maken kunnen ze denk ook wel wel overleggen denk ik... (spellingscorrectie op de iPod is irritant) maar... Welke versie itouch Heb jij Dan?
Kan je toch uitzetten?
Instellingen=>algemeen=>toetsenbord=>autocorrectie

ik heb iPhone 3Gs, nieuwe bootrom dus ja
  #153  
Oud 07-04-10, 23:52
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adyta Bekijk bericht
Jullie vergeten dat er twee bugs zijn gevonden. Eentje is een bug in Safari (net zoals toen bij jailbreakme.com), eentje is softwarematig (blackra1n). Dit zijn dus twee verschillende methoden, welke dan ook gebruik maken van verschillende exploits.
Lees een beetje beter vorige pagina, hebben we het al over gehad dat er 2 verschillende zijn
  #154  
Oud 07-04-10, 23:57
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Astra klopt, maar een safari bug is zo opgelost als Apple het slim aanpakt, als ze net zoals bij opera de sites gewoon via een eigen server laten lopen bij os 4 zouden ze gewoon de website waar de fout in zit plat kunnen halen, maar inderdaad die safari exploit waren we vergeten... Nice by THE way die 3gs ik zelf heb itouch, maar ik weet ik kan die spellingscontrole uitzetten maar ik heb net mijn firmware herstelt en gedowngrade toen Allen muziek erop (erop veranderd is naar Eric kom op man... Wie zou dat nou ALS verbetering zien) gezet en town agenda helemaal herindeeld dus nog Geen (née iPod ik wil er Gwen gewina of Gwen van maken) tijd gehad ( née iPod geen hased)
  #155  
Oud 08-04-10, 00:00
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
Astra klopt, maar een safari bug is zo opgelost als Apple het slim aanpakt, als ze net zoals bij opera de sites gewoon via een eigen server laten lopen bij os 4 zouden ze gewoon de website waar de fout in zit plat kunnen halen, maar inderdaad die safari exploit waren we vergeten... Nice by THE way die 3gs ik zelf heb itouch, maar ik weet ik kan die spellingscontrole uitzetten maar ik heb net mijn firmware herstelt en gedowngrade toen Allen muziek erop (erop veranderd is naar Eric kom op man... Wie zou dat nou ALS verbetering zien) gezet en town agenda helemaal herindeeld dus nog Geen (née iPod ik wil er Gwen gewina of Gwen van maken) tijd gehad ( née iPod geen hased)
Haha van da laatste snap ik dus nix van eh xD.
Ja is wel bangelyk men iPhone, alleen eerst wist ik nix van da gejailbreak gedoe en toen ik er iets van hoorde wask aant updaten en wa blijkt 2 min later? Nirt-jailbreakbaar :-S
  #156  
Oud 08-04-10, 00:02
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Lol ik run net blackra1n (ik wel) (sry moest ik even zeggen ) zegt dat ding schijf zit vol kijk bij instelligen dacht ondertussen dat dat nooit kon want ik heb net herstelt, heb ik nog gewoon 5.3 gb vrij echt raar, nou na zal wel door jailbreak komen of blackra1n wordt geupdate ofzo???
  #157  
Oud 08-04-10, 00:04
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
Lol ik run net blackra1n (ik wel) (sry moest ik even zeggen ) zegt dat ding schijf zit vol kijk bij instelligen dacht ondertussen dat dat nooit kon want ik heb net herstelt, heb ik nog gewoon 5.3 gb vrij echt raar, nou na zal wel door jailbreak komen of blackra1n wordt geupdate ofzo???
Haha lol xD. Laat ons hopen voor het laatste
en btw, ze hebben succesvol via spirit cydia op ipad laten draaien zopas lees ik op twitter, weeral goei nieuws ^^
  #158  
Oud 08-04-10, 00:05
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Dat is idd wel lu.llig , maar kan je niet zo'n idongle bemachtigen en dan ervoor zorgen dat je geohots expiot in handen krijgt, dan kan je de expliot op de flash disc van de idongle vervangen voor degene die er nu op staat, dat zou volgens mij moeten werken
  #159  
Oud 08-04-10, 00:08
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Ik heb zelfs ook de ipad gejailbreekt hoor. ... Nee dat is niet waar, dat is een wens. Maar ik snap niet waarom je een iPad zou willen jailbreaken... Alles wat ik zou willen zit op dat ding
en als er iets gehackt wordt zorg dan dat ik ma os x snow leopard kan installen op dat ding ( doalboot bedoel ik)

Laatst gewijzigd door jerry.w; 08-04-10 om 00:09. Reden: Amai, ik ben een komma vergeten
  #160  
Oud 08-04-10, 00:08
stefvangils stefvangils is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w Bekijk bericht
Dat is idd wel lu.llig , maar kan je niet zo'n idongle bemachtigen en dan ervoor zorgen dat je geohots expiot in handen krijgt, dan kan je de expliot op de flash disc van de idongle vervangen voor degene die er nu op staat, dat zou volgens mij moeten werken
Denk niet dat ie zen exploit weggeeft, zal je ofwel moeten betalen ofwel wachten tot ie uitkomt, en waar ga je die idongle zoeken?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? gserban Jailbreak 5 11-11-10 08:44
Jailbreak naar nieuwe jailbreak? Manu~mac~blue Archief 1 26-12-09 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.