//

Gekochte applicatie (TomTom) opnieuw kopen?!

Gekochte applicatie (TomTom) opnieuw kopen?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had TomTom West europa aangeschaft op m'n Iphone 3gs. Die was er succesvol op gedownload en ik dacht ook gesynced naar itunes. Dat laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-10, 20:32
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Gekochte applicatie (TomTom) opnieuw kopen?!

Ik had TomTom West europa aangeschaft op m'n Iphone 3gs. Die was er succesvol op gedownload en ik dacht ook gesynced naar itunes. Dat laatste blijkt echter niet het geval. Bij een firmware restore is de TomTom verdwenen. In iTunes staan wel mijn andere programma's en als ik zeg 'zoeken naar downloadbaar' oid, beweert ie ook dat al mijn programma's al op de PC staan.

TomTom echter niet en die wil ik, logischerwijze als je 80 euro betaald, gewoon weer terug.

Kan ik 'm nu gewoon opnieuw 'aanschaffen' in de Appstore zonder daarvoor te betalen, of factureren ze 'm dan gewoon opnieuw?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-10, 20:35
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Gewoon opnieuw downloaden. iTunes zal eerst vragen om te kopen en zal daarna een melding geven dat je het item reeds hebt betaald.
  #3  
Oud 26-02-10, 21:36
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Perfect, bedankt! Het klopte inderdaad.

Ik meende het hier ook al gelezen te hebben, maar kon het met de search niet vinden.. en als je op de 'koop' knop drukt, krijg je eerst nog die waarschuwing dat het daadwerkelijk gefactureerd gaat worden.. en tjsa.. dan ga je twijfelen
  #4  
Oud 28-02-10, 13:00
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Aangezien dit al bekend was en meerdere malen aan bod is gekomen, gaat op deze discussie nu een slotje. Je hoeft NOOIT apps uit de AppStore nogmaals aan te schaffen

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gekochte cydia apps opnieuw downloaden dahar Jailbreak apps en thema's 5 06-12-10 00:43
Gekochte Apps opnieuw betalen snipebase iPhone Apps 11 16-12-09 17:10
TomTom: Opnieuw geruchten over TomTom op de iPhone iCulture iPhone Navigatie 1 25-03-09 13:15
Gekochte applicatie op 2de iphone installeren richardfe iPhone Apps 8 30-09-08 16:48
Windows: Gekochte muziek opnieuw downloaden? Animetic iTunes 4 24-08-08 03:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.