Hoe kan ik een gesprek weigeren als screen gelockt is? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik vroeg me net even af, als iemand mij belt op me iphone en ik heb me screen ge-lockt. dan kan ik alleen d.m.v ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Goedendag,
Ik vroeg me net even af, als iemand mij belt op me iphone en ik heb me screen ge-lockt. dan kan ik alleen d.m.v de slidebar op antwoord drukken. Is er ook een knop/manier om het gesprek te annuleren of is de enigste oplossing de persoon net zo lang aan de lijn te laten totdat die voice mail krijgt? |
|
|
![]() |
|
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Dat kan door één (ringtone op stil zetten) of twee (doorschakelen naar voicemail) keer op de standbyknop te drukken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen en je dit kan vinden in je iPhone handleiding (bijvoorbeeld via Safari), sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak je een schermafbeelding van een 'locked screen' ? | tonhaarmans | iPhone algemeen | 8 | 15-06-14 20:29 |
iPhone 3G: Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? | Boele | Unlock | 10 | 29-10-10 20:19 |
gemist gesprek 'always on top' als vervolgens een push bericht wordt ontvangen | jvz | iPhone algemeen | 0 | 30-06-10 14:04 |
Automatische sms na weigeren gesprek | kermel | iPhone Apps | 10 | 17-02-10 11:57 |
inkomend gesprek weigeren/op stil | wouterkroon | iPhone algemeen | 5 | 22-02-08 22:45 |
|
|