//

1ste gen iPhone downgraden, jailbreaken (en unlocken)

1ste gen iPhone downgraden, jailbreaken (en unlocken) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb een iPhone 1ste gen (zilvere achterkant) van een vriend die eerst geunlocked was. Nu wat heeft hij gedaan, gewoon die iPhone aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-10, 17:26
Trax Trax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard 1ste gen iPhone downgraden, jailbreaken (en unlocken)

Hey,

ik heb een iPhone 1ste gen (zilvere achterkant) van een vriend die eerst geunlocked was. Nu wat heeft hij gedaan, gewoon die iPhone aan de pc gehangen en laten updaten, met als gevolg dat er nu FW 3.1.3 opstaat.

Ik ben al de ganse middag bezig met dat eraf te krijgen maar het lukt me niet. Is er een manier hoe ik deze iPhone toch kan jailbreaken en unlocken?

Hoe kan ik bijvoorbeeld teruggaan naar 3.1.2? Ik heb al allerlei dingen geprobeerd van hier op het forum, maar geen enkele lijkt te werken en veel lijken alleen maar geschikt voor 3G en 3Gs. Ik heb de custom FW 3.1.2 ook al gedownload van het forum hier maar die krijg ik er ook niet op!

Als iemand me in een paar kleine stappen zou kunnen zeggen wat ik moet doen zou ik dat geweldig vinden! Veel uitleg moet het niet zijn, gewoon wat ik moet doen, verder zoek ik het dan zelf wel uit.

Alvast erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 17:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Custom firmware downloaden (mag ook 3.1.3 zijn), je iPhone in DFU zetten en dan shift + herstel. Heb je een 1600 fout, gebruik dan iREB.

Hierover is meer dan genoeg info te vinden. Een nieuw topic is dus overbodig.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? Tijsss Jailbreak 10 29-01-11 23:54
iPhone 1ste gen FW 1.1.4 joris3392 Archief 1 04-03-10 19:28
iPhone 1e gen / eerst legen dan jailbreaken en unlocken HaKeeM Archief 1 10-01-10 13:52
iPhone 1e gen.: Unlocken en jailbreaken 2G (first gen) Iphone. RioolDokter Unlock 0 24-09-09 19:33
Conclusie na 3 weken 1ste gen of 2de gen? schulo Archief 1 01-08-08 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.