//

Jailbreak van 3.1.3

Jailbreak van 3.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu mijn jailbreak uitgevoerd op een Iphone 3g 16gb met 3.1.3 erop en heb hiervoor Redsnow94 gebruikt en hierop gewezen dat het 3.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-10, 23:02
sox sox is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard Jailbreak van 3.1.3

Ik heb nu mijn jailbreak uitgevoerd op een Iphone 3g 16gb met 3.1.3 erop en heb hiervoor Redsnow94 gebruikt en hierop gewezen dat het 3.1.2 moest gebruiken dat is allemaal gelukt.
en chydia staat erop.
alleen als ik nu een vodafone kaartje erin doe kan ik maar geen netwerk vinden of krijgen of zoeken of uberhaupt iets wel heb ik gewoon alle andere functies maar geen netwerk en dat is mijn doel met de jailbreak?

heb dit al eerder gedaan met Iphone 3gs 32gb en hierop hoefde ik alleen een source toe te voegen ( http.repo666.Ultrasn0w.com) dit was echter nog in de software tijd van 3.0 maar nu zit ik dus met het probleem dat ik niet verbinding krijg iemand een goed idee hoe ik dit kan oplossen.

blackra1n is maar *** is therethed ( hoe je het ook schrijft) en wil ik dus niet en ultrasn0w.com zoals boven vermeld werkt niet ( zoekt hij wel maar duurt lang en gebeurd niets 4uren laten doen gebeurd niets?

HELP ME YOU GUYS

gr sox
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-10, 23:07
sox sox is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Maar er is een kerol op dit forum , Goodmen , die weet mij te vertellen dat t wel mogelijk is hoe of wat moet ik doen om het nu te change?

Hij zegt namelijk dat redsnow niet alleen jailbreaked maar ook unlocked? normaal gesproken dan

Laatst gewijzigd door iCulture; 04-03-10 om 00:17. Reden: Volgende keer de Edit-knop gebruiken!
  #3  
Oud 02-03-10, 23:22
sox sox is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Unlockable - NO
Tethered - NO

En nu 5.12 maar zoals boven vermeld weet ik dat al maar wat kan ik nu doen wachten tot er nieuwe unlock software is of wat? ( btw effe offtopic ) kan ik zonder de bon bij t-mobile me phone laten unlocke en wat kost dat dan?

gr sox
  #4  
Oud 03-03-10, 19:57
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sox Bekijk bericht
Unlockable - NO
Tethered - NO

En nu 5.12 maar zoals boven vermeld weet ik dat al maar wat kan ik nu doen wachten tot er nieuwe unlock software is of wat? ( btw effe offtopic ) kan ik zonder de bon bij t-mobile me phone laten unlocke en wat kost dat dan?

gr sox
Je zult inderdaad moeten wachten tot er een nieuwe unlocktool uitkomt. Je kunt je iPhone inderdaad laten unlocken bij T-Mobile (mits je een iPhone abonnement hebt genomen bij T-Mobile). Voor meer informatie over het legaal unlocken zie dit artikel .

Voor nu gaat dit topic op slot, omdat er voorlopig nog geen oplossing is.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] Elvan Jailbreak 12 19-04-10 16:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.