Apple Toetsenbord + Nummeriek drivers discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey allemaal, ik heb vandaag eindelijk me Apple toetsenbord binnen, ik heb al ge-googled en heb alleen drivers voor Bootcamp gevonden maar daar heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Heey allemaal,
ik heb vandaag eindelijk me Apple toetsenbord binnen, ik heb al ge-googled en heb alleen drivers voor Bootcamp gevonden maar daar heb ik niks aan. Ik ben opzoek naar Drivers voor Windows 7 voor m'n Apple Toetsenbord Wired + Numeriek. Voor de bovenste lijn (F1 tot F19) dat is dus geluid, britghtness, muziek doorspoelen ect. ik hoop dat er hier iemand is die mij ermee verder kan helpen. Alvast bedankt |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet of die nieuwe drivers er al zijn, maar meestal werken de Vista-drivers prima onder W7.
|
|||
|
|||
![]() ?? ik moet drivers hebben voor me apple toetsenbord he, om volume knoppen enzo te stellen.
|
|
||||
|
||||
![]() Is dit wat?
|
|||
|
|||
![]() hey
Als het probleem nog niet is opgelost, ik had ook het probleem en ik heb de oplossing. als je er mee kan leven dat je de shift moet ingedrukt houden voor de je hotkeys kan gebruiken, ga dan naar de volgende link. als het gelukt is, laat het me weten! Enabling Buttons on Apple Keyboard in Windows Eric F. Savage |
|
|||
|
|||
![]() Ja, het werkt nu alleen F7 F8 en F9 werken nog niet :s
|
|
|||
|
|||
![]() Ow ik zie het al waarom die niet werken, is alleen voor Winamp en niet voor iTunes
|
|
||||
|
||||
![]() Laten we het in de toekomt enkel houden op iPhone/iPod of wat er mee te maken heeft.
Hiervoor kun je diverse andere fora raadplegen. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple wireless toetsenbord | mar1970 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 22-06-11 17:43 |
Windows: USB charge drivers | redhead | Desktop-applicaties | 11 | 01-08-09 13:01 |
SMS Nummeriek toetsenbord | landervs | Archief | 1 | 26-05-09 17:15 |
Apple Premium In-Ear Headphones With Dual Drivers | knrd | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-09-08 02:13 |
Nummeriek SMSen ?? | prebisws | Jailbreak apps en thema's | 8 | 17-03-08 19:12 |
|
|