instalatie app discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraagje, maar denk eigenlijk niet dat hij beandwoord kan worden. En denk dat ik er niet over mag vragen hier?? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
instalatie app
Hallo ik heb een vraagje, maar denk eigenlijk niet dat hij beandwoord kan worden. En denk dat ik er niet over mag vragen hier??
Ik heb een app gedownload via een torrent. als ik mijn iphone synchroniseer krijg ik een fout melding een staan de app er niet op. kan dat alleen als de iphone ge jailbreakt is?? of zijn er nog andere oplossingen??? ik heb geen creditcard dus kan ook niets kopen. gaat om 97cent kan iemand mij helpen?? alvast bedankt rwmacfan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hierover mag inderdaad niet gepraat worden.
Meteen de eerste en laatste waarschuwing! //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia | macthijn | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-08-10 10:33 |
Geen synchronistaie met Outlook na instalatie iTunes 9 | Zaanster | Archief | 1 | 08-04-10 20:19 |
Iphone doet raar na instalatie Flashlight | RVD | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-07-09 22:32 |
iPhone: Macman a.k.a Pacman App verwijderen na instalatie maar hoe? | lossballos | Jailbreak | 2 | 10-09-08 01:19 |
Instalatie monkeybal | Nofx | Archief | 3 | 04-08-08 16:10 |
|
|