Wat te doen bij een nieuwe computer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zal ongetwijfeld wel ergens te vinden zijn in het forum maar ik kan het niet zo gauw vinden. Mijn vraag : Wat moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Het zal ongetwijfeld wel ergens te vinden zijn in het forum maar ik kan het niet zo gauw vinden.
Mijn vraag : Wat moet ik doen om al mijn gegevens , applicaties en dergelijken te houden en over te zetten op een andere computer. Als ik namelijk nu met mijn iphone op een andere computer ga dan ik er niks af halen of bij zetten. Heeft iemand hier ervaring mee ? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zit er in de doos bij een nieuwe Iphone? | saasken | iPhone algemeen | 9 | 19-12-10 16:20 |
Wat doen bij een aangeboden contractvernieuwing???? | WINDMILL | T-Mobile | 22 | 22-09-10 16:16 |
wat te doen bij computer crash? | drumdik | iTunes | 2 | 19-08-10 11:17 |
Nieuwe computer, nieuwe iTunes, wat nu? | Vark | iTunes | 16 | 14-09-08 00:39 |
Windows: Nieuwe computer, wat nu? | Vark | iTunes | 0 | 17-05-08 22:58 |
|
|