//

Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes

Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) De oude computer waar mijn Iphone mee synchroniseerde is er mee gestopt. Dus bibliotheek en backup zijn niet meer voorhanden. Nu wil ik de programma's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-10, 15:22
JJS JJS is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Exclamation Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes

De oude computer waar mijn Iphone mee synchroniseerde is er mee gestopt. Dus bibliotheek en backup zijn niet meer voorhanden.
Nu wil ik de programma's die ik hen aangeschaft weer in mijn nieuwe itunes zijn te krijgen. In feite zou ik alles, inclusief contacten en zo over willen zetten.
De muziek en video's vind ik minder belangrijk maar ik heb een navigatie programma dat ik niet graag kwijt raak. Zelfde voor contacten, etc.
heb op forum gezocht. Kom veel tegen over muziek en zo maar niet over mijn probleem.
Heb nieuwe Iphone 3GS.
Wie helpt me uit de brand???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-10, 19:57
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Applicaties uit de AppStore hoef je nooit nogmaals aan te schaffen, je kan op je nieuwe computer alle applicaties die je al eerder hebt aangeschaft opnieuw downloaden zonder er opnieuw voor te betalen.

Als je applicaties nog op je iPhone staan, kan je m ook aan je nieuwe computer hangen, met je rechtermuis op je iPhone klikken en kiezen voor 'aankopen overzetten'. Hiervoor moet je nieuwe computer wel gemachtigd zijn.

Als je je contacten ook nog op je iPhone hebt staan, hoef je alleen maar je iPhone aan je PC te hangen, in iTunes te kiezen voor 'synchroniseer contacten' en je contacten worden overgezet van je iPhone naar Outlook.

Succes!
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 11-03-10, 12:10
JJS JJS is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Bedankt!

Bedankt!!
Hier heb ik wat aan!
probleem opgelost en ik kan weer verder.
  #4  
Oud 11-03-10, 12:11
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Goed om te horen en blij dat ik kon helpen
Dan kan deze discussie wel weer op slot

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 

Labels
iphone, overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 21:35
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 19:38
Kan geen programma's overzetten naar Iphone Jeronimo1975 iPhone algemeen 2 02-08-09 17:32
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo julio Archief 14 20-05-08 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.