//

Help, ik loop vast op MEERDERE onderdelen!

Help, ik loop vast op MEERDERE onderdelen! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een klein tijdje geleden de iPhone 3.1.3 gekocht. Mijn vriend heeft dezelfde telefoon en had deze gejailbreaked. Natuurlijk moest ik dit ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-10, 22:54
KayleighConspiracy KayleighConspiracy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Unhappy Help, ik loop vast op MEERDERE onderdelen!

Hoi,



Ik heb een klein tijdje geleden de iPhone 3.1.3 gekocht. Mijn vriend heeft dezelfde telefoon en had deze gejailbreaked. Natuurlijk moest ik dit ook zo nodig, maar na veel proberen loopt het bij mij op verschillende punten vast! Kan een van jullie me met deze problemen helpen?
  • De laptop: Ik heb een laptop, Windows XP. Hierop ben ik gaan proberen omdat de Jailbreak op de computer niet werkte. Op de laptop loopt de Jailbreak vast op het punt dat hij zegt: 'entering recovery...'. Ik heb dit scherm er ruim een uur voor laten staan, maar nog doet hij niets. Ik heb de iPhone al in en uit de recovery-modus gehaald, maar ook dit heeft geen nut. Hoe kan ik dit oplossen en verdergaan met de Jailbreak?
  • De computer: Bij mijn computer (ook een XP), gaat het proces iets verder dan de 'entering recovery'. Hierna krijg ik 'running...' te zien, waarbij een usb-kabel en het iTunes logo op mijn iphone scherm verschijnen. Dit duurt een tijd, waarna uiteindelijk blackra1n zegt: 'Your jailbreak is done once the device reboots. For tethered, run again to boot.'. Nu heb ik begrepen dat de iPhone op dit moment vanzelf opnieuw moet opstarten, maar bij het berichtje 'Done, waiting for reboot' loopt het proces hier vast. Wat moet ik hiermee?!
Alvast ontzéttend bedankt, ik zou niet weten wat ik hiermee moet! Verschillende forums heb ik doorgespit maar ik kan de antwoorden niet vinden.

Liefs, Kayleigh.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-10, 23:08
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Je hebt een 3GS die op 3.1.3 draait van welke week is deze ???
Want met blackra1n mag je het wel vergeten om 3.1.3 te jailbreaken dit lukt niet
  #3  
Oud 10-03-10, 23:20
KayleighConspiracy KayleighConspiracy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
Je hebt een 3GS die op 3.1.3 draait van welke week is deze ???
Want met blackra1n mag je het wel vergeten om 3.1.3 te jailbreaken dit lukt niet
Oh, fijn! Hoe heb jij jouw 3.1.3 kunnen jailbreaken dan? En wat voor verschil heeft dat met blackra1n?

Bedankt!
  #4  
Oud 11-03-10, 00:33
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Ikzelf heb geen 3GS heb nog gewoon een 3 G dit omdat de nieuwe iphone's die je nu koopt de 3GS voorlopig niet te jailbreaken zijn op 3.1.3 op 3.1.2 lukt het wel nog maar is dan een tethered jailbreak. Dus nog even geduld zou ik zeggen de jailbreak komt er wel.
  #5  
Oud 11-03-10, 00:50
KayleighConspiracy KayleighConspiracy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Zou haast niet kunnen, want mijn vriend heeft ook een 3GS en hij heeft deze gewoon met blackra1n kunnen jailbreaken, al weet hij zelf niet helemaal meer hoe hij dit gefixt heeft. Vandaar dat ik nu verderzoek.. Maar toch bedankt!
  #6  
Oud 11-03-10, 07:57
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Je kan jailbreaken als je firnware 3.1.2 zit met blackrain 3.1.3 gaat niet met blackrain lees de topic's maar eens goed door als je me niet geloofd
  #7  
Oud 11-03-10, 09:01
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

De 2G en de 3G zijn al wel te jailbreaken, de 3GS echter nog niet.
Die vriend van jou zit dus óf nog op een lagere firmware (3.1.2) óf heeft een 3G ipv een 3GS.
Het is dus afwachten en voornamelijk geduld hebben totdat een nieuwe tool beschikbaar is om ook de 3GS te kunnen jailbreaken

Aangezien dit al vaker is behandeld op het forum, gaat deze discussie nu op slot.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 

Labels
jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad vast in Restore Loop michaeldebest iPad algemeen 3 21-09-10 12:47
Iphone loop continue vast francebramie Archief 3 02-05-09 13:45
Ik loop nu toch echt vast. john1979 Archief 1 14-09-08 16:24
Loop vast tijdens Keypad (Bellen) emc3e iPhone algemeen 0 29-04-08 21:26
Help ik loop vast ! 1.1.1 naar 1.1.2 RichyK Archief 5 26-01-08 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.