Files verwijderen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb files op de Iphone gezet en nu wil ik deze verwijderen,hoe kan ik dat doen?Wan ik kan via Ibricker wel in de root ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Files verwijderen
Ik heb files op de Iphone gezet en nu wil ik deze verwijderen,hoe kan ik dat doen?Wan ik kan via Ibricker wel in de root map komenmaar ik kan er enkel files op toevoegen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aanpassen indeling iconen
Hallo,
Ik ben bezig om de indeling te veranderen van m'n iphone (en heb uiteraard eerst gezocht op ome google), omdat ik meerdere tools wil gebruiken maar gelezen heb dat het nog niet gaat onder v1.0.2 ? Ten eerste; klopt dat? Is het niet mogelijk om een mapje aan te maken met daar in dan meerdere iconen (applicaties)? Ten tweede gebruik ik ibrickr om bestanden (directory's) aan te maken/verwijderen, enkel files kan ik wel verwijderen maar de map blijft bestaan. Hoe kan ik een lege directory weer makkelijk verwijderen? Misschien zijn hier mensen die wat gevorderd zijn en handige tips hebben? Alvast bedankt voor de moeite, Pim |
|
|||
|
|||
Ik heb een oplossing gevonden voor de meerdere iconen genaamd "Launcher", voor het verwijderen van bestanden en mappen heb ik het programma "Finder" gevonden.
Het punt is nu nog dat ik een map (of hij nou leeg is of niet) niet kan verwijderen, dus ook niet met het programma "Finder". Hoe kan het dat als ik programma's handmatig toevoeg met ibrickr dat ze niet werken of niet helemaal juist, en de map ook niet kan verwijderen? en als ik het toevoeg via Applications in ibrickr dat het dan wel werkt? Hopelijk heeft iemand hier een handigere programma voor of een goude tip hoe ik dit kan oplossen? M'n toestel restoren is ook niet mogelijk, als ik dat doe dan wil hij de nieuwe firmware installeren, en dat wil ik natuurlijk niet Laatst gewijzigd door PimVB; 06-10-07 om 19:53. |
|
||||
|
||||
Hier ben ik ook wel benieuwd naar idd...
Heeft iemand een antwoord hierop? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Bedoelen jullie liedjes en video's?
|
|||
|
|||
eender welke files ik heb een heel mapje files,die ikzou willen wegdoen.
|
|
|||
|
|||
Is er niemand die weet hoe je een .app directory onder Windows kan verwijderen (zonder Wi-Fi)?
Heb het programma SimFree op m'n iPhone staan, maar hoe je het kan verwijderen word nergens gezegt. |
|
||||
|
||||
// samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Als je op de iPhone de installer.app draait en daarvan MobileFinder installeert dan kun je vervolgens met het nieuwe icoon Finder op de iPhone zelf mappen verplaatsen of weggoien, zo ook bijvoorbeeld Anysim. Werkt als een trein.
Edit, sorry niet goed gelezen eerst. Je gebruikt Finder al, daarmee kun je het wel doen maar wellicht moet je eerst de bestanden van de map verwijderen voordat je de map zelf verwijderd. Laatst gewijzigd door efefes; 10-10-07 om 12:02. |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik het logo Unlock verwijderd van mijn iphone?
|
|
|||
|
|||
Met wiNstaller kan ik via Install Application een .app programma juist installeren, maar hoe is de juiste manier van verwijderen?
Een install mogelijkheid is er wel, maar uninstall niet? (wellicht een leer moment voor de opvolgende versie) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan ik .ipa files verwijderen? | Ip0d | Jailbreak | 2 | 27-03-11 22:35 |
FileBrowser files verwijderen | Translatoria | iPhone Apps | 1 | 09-01-11 18:55 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
MobileProvision Files verwijderen | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 10-08-09 12:55 |
|
|