//

systemversion.plist verwijderd door fake 3.1.3 uit Cydia

systemversion.plist verwijderd door fake 3.1.3 uit Cydia discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de vraag of iemand me zijn 'SystemVersion.plist' voor een 3gs, 32GB op 3.1.2 zou kunnen PM'en. Deze kan je terugvinden in: /System/Library/CoreServices/ En ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-10, 06:13
JaytB JaytB is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard systemversion.plist verwijderd door fake 3.1.3 uit Cydia

Ik heb de vraag of iemand me zijn 'SystemVersion.plist' voor een 3gs, 32GB op 3.1.2 zou kunnen PM'en.
Deze kan je terugvinden in: /System/Library/CoreServices/

En meteen een waarschuwing voor iedereen die de eerste versie van 'firmware spoofer' heeft geïnstalleerd (om iTunes wijs te maken dat je 3.1.3 hebt draaien).

VERWIJDER DEZE APP NOOIT! Het kan nl. zijn dat je SystemVersion.plist hierbij ook verwijderd wordt. En geloof me als ik zeg dat dit je serieuse kopzorgen kan geven.
Op de site van BigBoss vind je hierover een waarschuwing (die voor mij te laat kwam) maar wordt er met geen woord over de zware gevolgen gerept. Ik ben al een aantal dagen op zoek naar waarom mijn telefoon zo raar begon te doen en waardoor ik maar steeds fouten kreeg tijdens een restore, en ben er bijna zeker van dat het door het bovengenoemde bestand komt.

Mijn 3gs is ontzettend traag geworden, kan niet meer gerestored worden naar een custom of officiële firmware (enkel naar 3.1.3 officieel maar wil mijn jailbreak behouden). In Cydia staan mijn SHSH hashes opgeslaan als zijnde deze van een iPhone met firmware 3.1.3, terwijl ik 3.1.2 heb draaien op mijn iPhone. Ik kan bijgevolg dus ook geen restore doen naar de officiële 3.1.2.

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij zijn SystemVersion.plist zou willen mailen, zodat ik mijn iPhone weer normaal kan gebruiken. Deze bestanden bevatten geen persoonlijke info en zijn voor alle 3GS-32GB op 3.1.2 dezelfde.

Thanks alvast!

Laatst gewijzigd door JaytB; 23-03-10 om 06:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-10, 19:07
JaytB JaytB is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Moderator: Hier mag een slotje op

Ik heb het bestand via een Engelstalig forum verkregen.

Iedereen die het moest interesseren, dit was inderdaad wat alle problemen veroorzaakte.
  #3  
Oud 24-03-10, 19:56
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaytB Bekijk bericht
Moderator: Hier mag een slotje op.
Bij deze dan
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia Per ongelijk Verwijderd Help! DonThierry Jailbreak apps en thema's 2 27-02-11 17:12
iPhone: Cydia verwijderd iDavid Jailbreak 2 08-12-10 17:22
Cydia verwijderd,wat nu? NeFReT Jailbreak apps en thema's 11 09-05-10 12:27
Cydia verwijderd spitfire1990 Jailbreak apps en thema's 3 28-03-10 12:19
Installer en Cydia verwijderd bertpriem Jailbreak apps en thema's 2 27-08-08 19:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.