foutmelding bij restoren iPhone 3gs 3.1.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik van mijn provider wat instellingen moest veranderen in mijn iPhone is deze blijven hangen tijdens het opstarten (apple icoontje). Harde reboot helpt niet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Nadat ik van mijn provider wat instellingen moest veranderen in mijn iPhone is deze blijven hangen tijdens het opstarten (apple icoontje).
Harde reboot helpt niet, dus iPhone opgestart in DFU modes en geprobeerd te restoren met firmware 3.1.2 (shift + herstellen in iTunes). Na het bericht 'Herstel van iPhone bij apple controleren' krijg ik de volgende foutmelding: De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie. Ik heb het geprobeerd met firmware 3.0, 3.1 en 3.1.2 ik wil 3.1.3 niet herstellen omdat ik hem nog wil jailbreaken. Kan iemand mij hierbij helpen? |
|
|
![]() |
|
![]() Herstel met een custom 3.1.2 firmware ipv met een gewone.
|
|
|||
|
|||
![]() waar vind ik een custom 3.1.2 firmware? Ik ben het nu aan het proberen via modmyi.com en het lijkt te werken. Via c:windows/system32/hosts/etc een extra host toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
![]() Hij werkt weer! topic kan gesloten worden..
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi, gefeliciteerd dat hij het weer doet
![]() >slotje<
3.1.2, foutmelding, restore |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Foutmelding bij herstellen iPhone 3G | iTompie | Jailbreak | 4 | 25-10-10 01:31 |
iPhone 3GS opnieuw restoren... denk ik | bananapie | iPhone algemeen | 1 | 31-12-09 22:20 |
foutmelding 1601 bij restoren | crystalclear | Archief | 6 | 07-09-09 15:53 |
iPhone: Error 10 bij updaten/restoren naar fw 3.0 | BlietZ | Jailbreak | 6 | 28-06-09 21:51 |
Foutmelding bij restoren | Paolo_Totti | Unlock [archief] | 5 | 29-02-08 21:05 |
|
|