Ispw-bestand 1.1.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb zojuist een iPhone gekocht en wil hem zo snel mogelijk werkend krijgen. Maar telkens ik een map download met de firmware 1.1.1 in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ispw-bestand 1.1.1
Beste,
Heb zojuist een iPhone gekocht en wil hem zo snel mogelijk werkend krijgen. Maar telkens ik een map download met de firmware 1.1.1 in krijg ik dmg bestanden te zien en geen ispw. Wat moet ik doen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volg deze handleiding is heel uitgebreid perfect voor je denk ik. Staan ook de juiste files in:
iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows |
|
|||
|
|||
Nee , daar heb ik hem gedownload en dan krijg ik Dmg bestanden in plaats van ispw bestanden. Ik zoek gewoon een link naar het de firmware 1.1.1 met nummer 3A109a , ik had zojuist de 3A110a gedownload en die geeft steeds een error
|
|
||||
|
||||
Ik heb m net hier nog uit de wiki gehaald en dat was bij mij gewoon een ispw bestand
|
|
|||
|
|||
Heb het bestand zojuist van de wiki gedownload en heb even een screenshot genomen van de uitgepakte bestanden:
|
|
|||
|
|||
Bedankt iphonclub.nl , heb gisterenavond hier nog het antwoord op m'n probleem gevonden.
Het bleek dat safari alles uitpakte en vandaar dus dat ik dmg bestanden te zien kreeg , oplossing is dus om met firefox al je bestanden te downloaden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet |
|
||||
|
||||
Probleem is opgelost, kan een slotje op.
//Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kant en klare jailbreak ispw | iDavid | Jailbreak | 3 | 18-10-10 21:17 |
iPhone: FW 3.1.2 bestand van zip naar ispw veranderen werkt niet | DjowieD | Jailbreak | 3 | 28-05-10 20:56 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
iPhone: Foutmelding ispw redsn0w/Pwnagetool | friday | Jailbreak | 1 | 23-06-09 21:44 |
iPhone ISPW | kai824 | iPhone algemeen | 3 | 25-04-09 12:59 |
|
|