iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Onbereikbaar in sleep mode / standby / slaapstand (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/5709-onbereikbaar-sleep-mode-standby-slaapstand.html)

wertheimer 26-01-08 10:41

Onbereikbaar in sleep mode / standby / slaapstand
 
Ik heb een 1.1.2 OTB broadband 4.6 werkend met TurboSim. Tot zover alles OK.
Als de iPhone in de standby(sleep mode) staat, is het toestel onbereikbaar en na opheffen standby moet hij weer roamen om verbinding te krijgen.
Ik heb alle forums afgezocht en kan er niet achter komen of het een SW of HW probleem is.

HELP!!!!:eek:

flyit 27-01-08 16:13

Ja sinds vandaag het zelfde probleem!!!
Al een oplossing gevonden??

Dubbele help!

Kristelnl 31-01-08 22:49

zelfde probleem hier met KPN en een Brando *sim!

Rutger 31-01-08 23:25

LocateMe uninstallen
Werkt dat niet:
Summerboard uninstallen
Werkt dat niet:
Helaas restoren...

Kristelnl 01-02-08 00:06

Nooit summerboard of locateme geinstalleerd. Dus dat kan niet het probleem zijn.

Erik 04-02-08 10:08

Ik heb hetzelfde probleem....kan wel gebeld als ie in loading dock staat. Als ik uit slaap stand ga moet ie roamen om verbinding te maken...wierd...
Wie heeft een idee ?

tomsy 08-02-08 19:12

Heb hetzelfde probleem, maar ben een leek op gebied van programming enz.... dus verander liefst niet te veel aan instellingen. ( zie hakintosch methode)

Er moet toch een normale oplossing voor bestaan???

Die Iphone zat nieuw in de doos, geen garantie...m'n frustratie is zeer groot.:mad:

Mattis 09-02-08 16:25

Niet bereikbaar in slaapstand
 
Beste,

Ik heb een OTB 1.1.2 die ik gisteren via de iclarified methode heb jailbroken en unlocked. iWordl gedraaid en hem volledig nederlands gezet via jullie repo? Waarvoor hartelijk dank.
Daarna mijn Xsim erin gestopt en mijn iPhone werkt perfect.
Ik kan bellen en smsen.

Echter!
Wanneer ik op de aan/af knop duw en de iphone in vergrendelde stand zet.
Dan kan ik geen oproepen en smsen meer ontvangen.

Als ik hem terug ontgrendel (via de slidebar) zoekt hij zijn ontvangst en krijg ik alle gemiste oproepen en smsen binnen.
Ik moet nu de hele tijd met mijn iPhone in mijn handen lopen en kan hem dus niet in mijn broekzak steken want dan wrijf ik overal tegen en start ik allerlei applicaties.

Is er iemand die me kan helpen?

Ik ben belg en bel met Mobistar.

Alvast bedankt voor de hulp.

Grample 09-02-08 16:37

Ik geloof dat er meer mensen last hebben hiervan en dat er er ergens een topic loopt hierover. Even zoeken dus.

iCulture 09-02-08 17:10

//Samengevoegd.

Mattis 09-02-08 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 59500)
//Samengevoegd.

Dank u



Kom op lieve mensen, heeft er niemand een oplossing hiervoor?
Heb ik iets fout ingesteld of iets dergelijks?

Mijn iPhone vreet batterijen aangezien hij blijft aanstaan. :-(

lphone 09-02-08 20:06

Tijdelijk oplossing om um toch in standby mode te kunnen zetten is muziek af te LATEN spelen en dan gewoon je geluid op zo laag mogelijk te zetten.

OK het is misschien geen oplossing maar hij kan dan tenminste wel in standby gezet worden en vreet ook minder batterij dan wanneer die de hele tijd aan zou staan.

Maja zodra iemand een oplossing heeft hoor ik het ook graag want heb t zelfde probleem.

ButcherJF 09-02-08 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lphone (Bericht 59598)
Tijdelijk oplossing om um toch in standby mode te kunnen zetten is muziek af te LATEN spelen en dan gewoon je geluid op zo laag mogelijk te zetten.

OK het is misschien geen oplossing maar hij kan dan tenminste wel in standby gezet worden en vreet ook minder batterij dan wanneer die de hele tijd aan zou staan.

Maja zodra iemand een oplossing heeft hoor ik het ook graag want heb t zelfde probleem.

Heb het zelf niet, maar zou er gek van worden als ik het had...
Vraagje: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen al geprobeerd? Schot voor de boeg, maar probeer mee te denken.

lphone 09-02-08 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 59683)
Heb het zelf niet, maar zou er gek van worden als ik het had...
Vraagje: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen al geprobeerd? Schot voor de boeg, maar probeer mee te denken.

Nee helpt ook niet ... heb het net geprobeerd.

Maja ga nu stappen dus morgen weer ff verder met *****n....

Fresh 09-02-08 23:01

Zijn jullie het wiel opnieuw aan het uitvinden?
In deze thread staat de oplossing:

https://forum.iculture.nl/f28/i...-by-modus.html

iCulture 09-02-08 23:04

Thanks Fresh. Het lijkt me dat deze beter gesloten kan worden (ik had die discussie niet meer zo snel in mijn hoofd, anders had ik die ook wel samengevoegd).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.