FW upgraden discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb hier een iPhone 3G uit Engeland. Momenteel draait ie op FW 3.0. Nou zou ik hem graag op FW3.1.2 willen hebben. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi, ik heb hier een iPhone 3G uit Engeland. Momenteel draait ie op FW 3.0.
Nou zou ik hem graag op FW3.1.2 willen hebben. Wat is de beste manier om dat te doen? Moet ie opnieuw gejailbreakt worden dan of unlockt? Of is er een manier via custom FW die alles combineert? Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar zie door de vele posts het bos niet meer ![]() En zou de 3.0 er de oorzaak van kunnen zijn zoals dat in itunes het springboard niet verschijnt, de apps niet aan het trillen gebracht kunnen worden op de telefoon zelf,...? Laatst gewijzigd door gingersnapper; 10-04-10 om 02:05. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dankje, ik heb laatst zelf eentje gemaakt met snOwbreeze 3.1.2 dus die kan ik er ook voor gebruiken dan neem ik aan.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja je kan die ook gebruiken maar je wel zien dat unlocker en de activatie der in zit anders ben je er ook veel mee .
wat je ook kan doen en dit is nog makkelijker vind ik persoonlijk maar dat maakt ieder voor zichzelf uit . Dat is gewoon 3.1.2 origineel installeren op de iphone en dan blackra1n der laten over lopen en dan als je iphone opstart naar blacra1n gaan op je tapblad en hier dan blacksn0w selecteren en der laten overgaan om hem te unlocken op 3.1.2 lukt dit nog op 3.1.3 niet want 3.1.3 kan je niet unlocken . |
|
||||
|
||||
![]() Updaten met een custom firmware is inderdaad de oplossing. Voor de custom firmware 3.1.2. kan je inderdaad terecht in het topic dat kimvb poste. Voor verdere hulp kan je in dat topic terecht
![]() Voor nu gaat hier een slotje op. // Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: 3.0.1 upgraden | jurben33 | Unlock | 0 | 11-08-10 12:24 |
Upgraden 3.1.3 | Drugs | Archief | 1 | 14-05-10 18:37 |
Upgraden | mustykief | Archief | 2 | 28-09-08 22:49 |
1.1 upgraden | michi | Archief | 2 | 10-09-08 17:43 |
1.0.2 upgraden | BartBonroy | Archief | 2 | 18-03-08 23:27 |
|