iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Het OS 4.0 Beta verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/57504-os-4-0-beta-verzameltopic.html)

sergee 08-04-10 21:37

Het OS 4.0 Beta verzameltopic
 
Cool! Heeft iemand 4.0 voor mij? Zou echt helemaal super zijn! :D


Bedankt!!!

netniet 08-04-10 22:10

Mijn eerste indruk is positief. Multitasking en het maken van folders werken heerlijk. De nieuwe email ziet er overzichtelijker uit. Nieuwe effecten. Sommige apps crashen natuurlijk (Trein en eBuddy, bijv.). Nu nog de Game center uitproberen.

pascalletje 08-04-10 22:40

Eerste indruk is ook positief, alleen wel een bugje gevonden. Als ik in een folder sta en druk 2x op de home knop, dan springt ie terug naar het beginscherm en staan de eerste rij iconen van mijn 2de scherm op mijn eerste scherm over de laatste rij van het eerste scherm (beetje moeilijk uitleggen :) ). Is ook alleen op te lossen door opnieuw op te starten :(
Ziet er verder super uit!

Edit: Dit gebeurt alleen als de toegankelijksheidoptie aanstaat waarbij je 3 maal op de home knop drukt voor bijvoorbeeld "wit op zwart aan/uit"

jel 08-04-10 22:57

filmpje:

YouTube - Makowe ABC - iPhone OS 4 - pierwsze wra?enia

"R" 08-04-10 23:31

Modbreak:

Graag eenieders aandacht voor het feit dat het posten van links naar illegale downloads in meest ruime zin niet is toegestaan. iPhoneclub.nl kan niet anders dan posts met die strekking direct verwijderen, mogelijk gevolgd door sancties.

We hopen oprecht op eenieders medewerking in deze.

Thanks.


PhysX 08-04-10 23:40

@ mod
Nogal begrijpelijk idd. Is het wel toegestaan om een uitgebreide tutorial te posten ZONDER enige downloadlinks? Ik denk dat veel mensen een tutorial nodig hebben.

Zit je, zodra je de OS 4.0 beta installeert, ook echt vast eraan? Dat installeren gaat allemaal wel lukken maar ik ben bang voor wat er gebeurd als er updates verschijnen of als alles gigantisch fout gaat; kan je dan nog downgraden?

Wat vinden jullie? Is het erg buggy of zou ik het gewoon doen?

Ik ben al "approved" via Kevin ;)

Het ziet er trouwens goed uit in dat filmpje. Precies het soort update wat de iPhone nodig had!

iScorpio 08-04-10 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PhysX (Bericht 435992)
@ mod
Nogal begrijpelijk idd. Is het wel toegestaan om een uitgebreide tutorial te posten ZONDER enige downloadlinks? Ik denk dat veel mensen een tutorial nodig hebben.

Denk dat de echte devs geen handleiding nodig hebben ;)

PhysX 08-04-10 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 435993)
Denk dat de echte devs geen handleiding nodig hebben ;)

Duh... -_- :P

Maar kan je wel antwoord geven om mijn vragen? Ik ben OS 4.0 al aan het installeren maar het is puur uit (technische) nieuwsgierigheid.

Edit:

OMFG
"Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan, uw iPhone kon niet worden hersteld"
Oke, ik ga proberen te recoveren (als dat lukt) en wacht wel lekker tot de zomer. Hiervan krijg ik hartkloppingen en dat is niet goed :P

apoZ 08-04-10 23:47

Ik ben OS 4.0 aan het installeren op dit moment....

EDIT: Geïnstalleerd !
Draait vlotjes en ziet er erg gelikt uit. Ook een paar nieuwe transities precies.

paulmadejong 08-04-10 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apoZ (Bericht 435997)
Ik ben OS 4.0 aan het installeren op dit moment....

Hoe? Op mijn prive (Windows) pc krijg ik het niet voor elkaar. Error 1300 via Update en Error 13 via Restore (hierdooor zelfs moeten restoren en terug backuppen naar 3.1.3., kost tijd...) Morgen op mijn werk Mac maar eens proberen :(

iScorpio 08-04-10 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong (Bericht 436002)
Hoe? Op mijn prive (Windows) pc krijg ik het niet voor elkaar. Error 1300 via Update en Error 13 via Restore (hierdooor zelfs moeten restoren en terug backuppen naar 3.1.3., kost tijd...) Morgen op mijn werk Mac maar eens proberen :(

Loop tegen exact dezelfde problemen aan :(

PhysX 08-04-10 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong (Bericht 436002)
Hoe? Op mijn prive (Windows) pc krijg ik het niet voor elkaar. Error 1300 via Update en Error 13 via Restore (hierdooor zelfs moeten restoren en terug backuppen naar 3.1.3., kost tijd...) Morgen op mijn werk Mac maar eens proberen :(

Thank God I'm not alone! Gaf 'ie bij error 13 in iTunes ook iets aan als "de iPhone kon niet hersteld worden"? Als je een oplossing hebt kan je mij die dan even PM-en? Ik ging bijna dood aan een hartverzakking toen ik die error-melding kreeg :P

EDIT
Haha scorpiosoft, met je grote mond ;) Misschien moeten we het maar aan een echte iPhone Dev vragen xD

paulmadejong 08-04-10 23:56

Heb nog geen positieve verhalen over het updaten/restoren onder Windows gehoord. Alleen mensen die het gelukt is via xCode organizer op de Mac....

Overigens goed nieuws: sms-teller zit er in (aanzetten in Settings). Minder nieuws voor de 3G: geen springrboard backgrounds (via GoT, het is mij zelf dus nog niet gelukt te updaten)

rich156 08-04-10 23:58

hoe groot is dat ispw bestand? (de orginele) heb er net een binnen gehaald maar weet natuurlijk niet of dat de juiste is....

PhysX 09-04-10 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rich156 (Bericht 436009)
hoe groot is dat ispw bestand? (de orginele) heb er net een binnen gehaald maar weet natuurlijk niet of dat de juiste is....

Is per device anders:

iPhone OS 4.0 beta (iPhone 3GS) – iphone_os_4_beta_iphone_3gs_8a230m.dmg (364 MB)
iPhone OS 4.0 beta (iPod touch 3rd gen) – iphone_os_4_beta_ipod_touch_3rd_generation_8a230m.dmg (354 MB)
iPhone OS 4.0 beta (iPod touch 2nd gen) – iphone_os_4_beta_ipod_touch_2nd_generation_8a230m.dmg (306 MB)

Bij mij was 'ie voor de 3GS volgens mij 363 MB, dus het kan een beetje verschillen.

rich156 09-04-10 00:04

ik heb hem binnen gehaald voor de 3G....280 mb...

apoZ 09-04-10 00:04

Ik heb gewoon kunnen updaten in iTunes met alt - restore.
Wel op een macbook.

rich156 09-04-10 00:05

i'll give it a try.....iedereen vingers kruisen!!


edit: eerst maar ff een reserve kopie :-)

PhysX 09-04-10 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rich156 (Bericht 436013)
i'll give it a try.....iedereen vingers kruisen!!

Ik bid voor je...

S¡mon 09-04-10 00:06

Vast in restore (4.0)
 
Hey hey,

Oke, ik heb het dus helemaal verpest. Ik dacht dat mijn UDID geregistreerd was, maar dat was het dus niet. Nu zit ik dus vast in de restore mode (error 13).

Help iemand! :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.