Een alternatief op itunes? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat deze? ik mis een beetje het drag en drop gebeuren alle files op mijn iphone zijn bevroren (ook in itunes) je kan alleen verweideren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Een alternatief op itunes?
Bestaat deze? ik mis een beetje het drag en drop gebeuren
alle files op mijn iphone zijn bevroren (ook in itunes) je kan alleen verweideren en toevoegen doormiddel van syncen en dat is zo omslachtig |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog niets kunnen vinden. Anapod kan de iPhone niet vinden, maar volgens mij maakt die ook gebruik van de drive die een iPod aanmaakt (en de iPhone niet).
|
|
|||
|
|||
Op dit moment is iTunes de enige applicatie die de muziekbestanden van de iPod Touch en iPhone kan syncen, dit komt omdat het bestandssysteem niet voor andere applicaties toegankelijk is en waarschijnlijk ook van een nieuwe structuur gebruikt wordt gemaakt (zo ook bij de nieuwste nano's en classic).
|
|
|||
|
|||
ik ben nu bezig met een programma genaamd Tansee
ik mag hier natuurlijk geen links neerzetten, maar als je slim genoeg bent om je iphone te unlocken dan heb je aan alleen de naam meer dan genoeg |
|
||||
|
||||
Is toch gewoon een legaal programma? (Tansee Official Site- Copy Music,Video,Photo From iPod and iPhone to Computer) (tenzij je een ander linkje bedoelt .. en nee, die mag je hier niet plaatsen )
|
||||
|
||||
Oud topic, deze gaat op slot.
Aangezien dit onderwerp is verouderd en niet meer relevant is.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alternatief voor een iphone | simlockvrij | iPhone algemeen | 8 | 10-04-11 12:03 |
Windows: iTunes alternatief | Anvar | Desktop-applicaties | 43 | 02-06-10 22:42 |
Windows: Alternatief voor iTunes | wiscel | iTunes | 0 | 10-02-10 17:49 |
Edibles, of een alternatief? | blahblah | iPhone Apps | 0 | 28-08-08 09:43 |
|
|