iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Geen nieuwe JB (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/57766-geen-nieuwe-jb.html)

Elvan 15-04-10 12:23

Geen nieuwe JB
 
Er komt voorlopig geen nieuwe Jb
dat heeft Geohot op zijn Twitter pagina gezet


geohot Doing taxes. New jailbreak and PS3 CFW will have to wait.
about 5 hours ago

Danielle85 15-04-10 12:35

Das niet zo heel erg leuk nieuws!

mr-3gs 15-04-10 12:48

Als er geen nieuwe jailbreak, unlock komt deze maand dan mag die van mij weg.

kattenbeld 15-04-10 13:28

dat zou echt k*t zijn als we langer moeten gaan wachten

bassabbas 15-04-10 13:40

Miss hele domme opmerking, maar is hij niet gewoon even druk met belastingen en besteed hij even geen tijd aan nieuwe jailbreak? Ik maak niet echt uit het bericht op dat het uitgesteld is ofzo...

wim66 15-04-10 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassabbas (Bericht 438942)
Miss hele domme opmerking, maar is hij niet gewoon even druk met belastingen en besteed hij even geen tijd aan nieuwe jailbreak? Ik maak niet echt uit het bericht op dat het uitgesteld is ofzo...

Niet dom maar de spijker op z'n kop.
Het is vandaag Tax Day (Belastingdag) in de VS.

bassabbas 15-04-10 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wim66 (Bericht 438946)
Niet dom maar de spijker op z'n kop.
Het is vandaag Tax Day (Belastingdag) in de VS.


Haha, een storm in een glas water dus :D

herojohan 15-04-10 14:26

Raar dat hij nu ineens zegt dat het niet kan, want als je even door zijn twitter doorbladert zegt hij dat hij dit weekend met een JB zou komen voor 3.1.3 en 4.0 Beta1.

bassabbas 15-04-10 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herojohan (Bericht 438956)
Raar dat hij nu ineens zegt dat het niet kan, want als je even door zijn twitter doorbladert zegt hij dat hij dit weekend met een JB zou komen voor 3.1.3 en 4.0 Beta1.


Zoals hierboven al verteld, de topicstarters heeft het bericht op twitter verkeerd begrepen.

Geohot is gewoon bezig met zijjn belastingen, verder niks ernstigs...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_Day

The Unbelievable 15-04-10 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassabbas (Bericht 438958)
Zoals hierboven al verteld, de topicstarters heeft het bericht op twitter verkeerd begrepen.

Geohot is gewoon bezig met zijjn belastingen, verder niks ernstigs...
Tax Day - Wikipedia, the free encyclopedia

George Hotz heeft ook een leven en een huis, dus ook belastingen;)

bassabbas 15-04-10 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 438989)
George Hotz heeft ook een leven en een huis, dus ook belastingen;)

Het is goed dat je het even zegt, volgens mij denkt 90% van dit forum dat hij 24u per dag bezig is met de nieuwe jailbreak...

herojohan 15-04-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassabbas (Bericht 438991)
Het is goed dat je het even zegt, volgens mij denkt 90% van dit forum dat hij 24u per dag bezig is met de nieuwe jailbreak...

Was het maar waar :p

tgstk2 15-04-10 17:52

^dat zou wel moeten eingenlijk :P

duathanar 16-04-10 16:26

Ik vraag me wel af waarom er een JB voor OS 4.0b1 bestaat terwijl iedereen met een 3GS met nieuwe bootroom op tenminste een van de drie JB van 3.1.3 wacht....

crazyroy 16-04-10 16:34

ik w8 ook nog steeds :( :P

Elvan 16-04-10 16:38

Ze laten steeds op hun eigen blogs een update zien zoals een filmpje of een foto maar intussen wordt er niets meegedaan..

Ze geven iedereen hoop met dit soort dingen en dan laten ze dagen lang niks van hun eigen horen...

Ik begrijp er niets van...

lopac42 16-04-10 17:19

Ik geloof er eigenlijk niks meer van alleen maar bla bla

mr-3gs 16-04-10 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lopac42 (Bericht 439488)
Ik geloof er eigenlijk niks meer van alleen maar bla bla

Ik ben bang dat je gelijk hebt.

glaantje 16-04-10 17:53

@lopac42
En precies die mensen die zo eindeloos zeuren als jij, was de reden dat Geohot een hele tijd gewoon niets van zich liet horen mbt jailbreaken.

Nu posten er meerdere jailbreakers een filmpje van een jailbreak, om te laten zien dat het dus mogelijk is en er OOIT een jailbreak aan komt en dan duurt het weer te lang voor hij uitkomt of is het zelfs allemaal een grote oplichting en hebben ze helemaal geen jailbreak (geloof je het zelf).

Als je er zo afhankelijk van bent, koop dan geen iPhone, maar een telefoon waar je niet zulke restricties hebt en je lekker van alles kan installeren wat je wil! Of wacht gewoon netjes tot de jailbreak beschikbaar wordt gemaakt. Zo simpel is het gewoon.

lopac42 16-04-10 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 439504)
@lopac42
En precies die mensen die zo eindeloos zeuren als jij, was de reden dat Geohot een hele tijd gewoon niets van zich liet horen mbt jailbreaken.

Nu posten er meerdere jailbreakers een filmpje van een jailbreak, om te laten zien dat het dus mogelijk is en er OOIT een jailbreak aan komt en dan duurt het weer te lang voor hij uitkomt of is het zelfs allemaal een grote oplichting en hebben ze helemaal geen jailbreak (geloof je het zelf).

Als je er zo afhankelijk van bent, koop dan geen iPhone, maar een telefoon waar je niet zulke restricties hebt en je lekker van alles kan installeren wat je wil! Of wacht gewoon netjes tot de jailbreak beschikbaar wordt gemaakt. Zo simpel is het gewoon.

Vriend,
ik ben helemaal nergens van afhankelijk ik constateer alleen een feit.
Van mij mogen ze die jailbreak gerust voor zich zelf houden ik zit er echt niet op te wachten zoals jij .Ik heb zelf wel wat beters te doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:07.