iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Nieuwe jailbreak iPhone + iPad fake? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/57835-nieuwe-jailbreak-iphone-ipad-fake.html)

nice guy tiel 16-04-10 11:15

Nieuwe jailbreak iPhone + iPad fake?
 
Op internet doen steeds meer verhalen de ronde dat geohot faked dat de jailbreak voor 3.1.3 en de ipad beschikbaar is.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook mijn twijfels heb. Het plaatje van de ipad waar het cydia logo op staat lijkt berwerkt te zijn. Het logo lijkt op het glas te liggen en niet eronder.
Vermoedelijk is dat ook 1 van de redenen dat niemand een jailbreak uitbrengt.
Zeg nou zelf , als je als sport het maken van een jailbreak heb, dan wacht je niet tot er weer een volgende firmware uitkomt, maar plaats je steeds de meest recente die van toepassing is en waar je tig mensen mee helpt.

Mijn gevoel over de jailbreak...... Tot nu toe ene grote fake

WDS001 16-04-10 11:22

Goed voor jou. Maar waarom is er dan vandaag een jailbreak voor de 4.0 bèta uitgekomen?

Yzord 16-04-10 11:24

En daar maak je speciaal een account voor aan?

nice guy tiel 16-04-10 11:24

heb jij hem werkend gezien ?

WDS001 16-04-10 11:25

De jailbreak voor 4.0 kan je vandaag zelf uitproberen ;)

Yzord 16-04-10 11:25

Wat is nu je punt eigenlijk? Ik geloof Geohot meer dan iemand die hier net een acocuntje aanmaakt en meteen begint te schreeuwen zonder zichzelf voor te stellen.

Dah

WDS001 16-04-10 11:29

//Topictitel aangepast voor de duidelijkheid.

nice guy tiel 16-04-10 11:35

Heeft niets met voorstellen te maken en ook geen blah blah, iedereen wil een iphone, liefst ook nog een jailbreak, omdat ze te beroerd zijn om orginele apps te kopen, of geen geld ervoor hebben.
Als er dan iemand is die een jailbreak maakt, laat hem dan die ook releasen en niet steeds iets verzinnen om de release datum op te schuiven.

WDS001 16-04-10 11:38

Wat is je probleem eigenlijk? Update even naar 4.0 en probeer de jailbreak zelf. En vertel ons dan of het werkt of niet ;)

Bomans 16-04-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nice guy tiel (Bericht 439322)
Heeft niets met voorstellen te maken en ook geen blah blah, iedereen wil een iphone, liefst ook nog een jailbreak, omdat ze te beroerd zijn om orginele apps te kopen, of geen geld ervoor hebben.
Als er dan iemand is die een jailbreak maakt, laat hem dan die ook releasen en niet steeds iets verzinnen om de release datum op te schuiven.

Dus volgens jou is een jailbreak alleen maar voor illegale apps?

nice guy tiel 16-04-10 11:42

geen interesse in een jailbreak, ben niet te beroerd om voor mijn apps te betalen. Erger me alleen aan types zoals die zogenaamde geohot, dat er steeds een andere smoes is om het uit te stellen voor mensen die er wel met smart op wachten.

WDS001 16-04-10 11:44

Men heeft ook nooit gezegd dat er een jailbreak voor 3.1.3 zou komen. Wat men wel van in het begin heeft gezegd is om NIET te updaten naar 3.1.3. Wie dat wel doet moet de gevolgen dragen en verliest zijn kans op een jailbreak.

Maar stel je ook eens de vraag waarom ze nu nog een jailbreak voor 3.1.3 zouden releasen? Dan kan Apple opnieuw uitzoeken waar het lek zit en dat dichten, en dan is de jailbreak voor 4.0 nog verderaf. Het is dus een slimme zet om nog geen jailbreak uit te brengen.

nice guy tiel 16-04-10 11:49

dat ben ik volkomen met je eens, maar voor types als geohot is het een sport om the firmware door te spitten, en apple heeft in 4.0 echt wel wat steekjes los zitten hoor. Dat zal niet hangen aan het lek van 3.1.3

Yzord 16-04-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nice guy tiel (Bericht 439327)
geen interesse in een jailbreak, ben niet te beroerd om voor mijn apps te betalen. Erger me alleen aan types zoals die zogenaamde geohot, dat er steeds een andere smoes is om het uit te stellen voor mensen die er wel met smart op wachten.

Als je geen interesse hebt in een jailbreak...wat in godsnaam maar je dan voor stennis? En beantwoord de vraag eens van Bomans

fr1ts 16-04-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nice guy tiel (Bericht 439308)
Op internet doen steeds meer verhalen de ronde dat geohot faked dat de jailbreak voor 3.1.3 en de ipad beschikbaar is.

Nee, er wordt niks gefaked. Die JB is niet beschikbaar. Wie heeft jou dat wijs gemaakt? Geohot heeft een lek gevonden waarmee een JB mogelijk is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nice guy tiel (Bericht 439322)
... omdat ze te beroerd zijn om orginele apps te kopen, of geen geld ervoor hebben.

Wie is "ze"? Alle JB-ers? Dank je wel in dat geval. Ik heb ook een JB maar koop mijn apps gewoon netjes. De JB heb ik voor extra mogelijkheden zoals bv SBSettings, multitasken, scrobble, tethering ed. En in de toekomst multitasken op m'n 3G.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nice guy tiel (Bericht 439335)
.. en apple heeft in 4.0 echt wel wat steekjes los zitten hoor. Dat zal niet hangen aan het lek van 3.1.3

Als het zo gemakkelijk is, release dan zelf ff een JB.

Beter verdiep je je even in de materie voordat je mensen en zelfs hele groepen mensen probeert zwart te maken.

En bovendien:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 439315)
Wat is nu je punt eigenlijk?


Denneke 16-04-10 12:47

wanker, verdiep je in de materie and stop crying

nice guy tiel 16-04-10 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 439343)
Als je geen interesse hebt in een jailbreak...wat in godsnaam maar je dan voor stennis? En beantwoord de vraag eens van Bomans

K zeg toch niet dat apps het enigste is, maar zeg nu zelf daarvoor gebruiken de meeste het wel. Het gaat mij ook niet erom of de jb er nu wel of niet is. K vind dat gasten zoals geohot, voor sommigen onder jullie geogod, geen dingen moet roepen en mensen blij maken met een dooie mus. Hij weet dat er tig mensen zijn die op de jb zitten te wachten en door zijn bericht geving krijgen die valse hoop

Ravenge 16-04-10 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nice guy tiel (Bericht 439373)
K zeg toch niet dat apps het enigste is, maar zeg nu zelf daarvoor gebruiken de meeste het wel. Het gaat mij ook niet erom of de jb er nu wel of niet is. K vind dat gasten zoals geohot, voor sommigen onder jullie geogod, geen dingen moet roepen en mensen blij maken met een dooie mus. Hij weet dat er tig mensen zijn die op de jb zitten te wachten en door zijn bericht geving krijgen die valse hoop

Dat is geheel onjuiste informatie die je in je opneemt. Het dev team en/of Geohot hebben te maken met problemen als het gaat om iPhone OS releases. Als ze direct na release een jailbreak beschikbaar stellen, in dit geval 4.0 beta, dan heeft Apple kans om deze direct te fixen zodat in de final release deze jailbreak niet meer mogelijk is. Voor firmware 3.1.3 is het niet noodzakelijk om voor de MC modellen een jailbreak beschikbaar te stellen, omdat deze weinig veranderingen heeft ondergaan t.o.v. 3.1.2.

Je hebt makelijk praten als je niet weet waar het over gaat.

lopac42 16-04-10 17:16

Waar kan ik die jailbreak downloaden ????? En waarom voor 4.0 en niet voor de versies waar we al een tijdje op wachten .Ze hebben gewoon niks anders lijkt me anders hadden ze die jailbreak allang uitgebracht .Nee ze wachten en wachten en waarop op een neiuwe iphone ? ze moeten gewoon bij apple gaan werken daar werken de zelfde types .Die willen het ook zelf houden .
Als je niks wilt uitbrengen moet je dus niet steeds van die berichtjes naar buiten brengen maar gewoon de jailbreak .Dit lijkt meer op zelfverheerlijking van die gasten.Hoe meer reacties hoe beter .

Yzord 16-04-10 17:53

Je klinkt aardig frusty lopac42. Ze hebben van te voren gewaarschuwd niet te updaten omdat 3.1.3 niks nieuws onder de zon heeft. Waarom zouden ze er een exploit voor opgeven?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:41.