upgraden naar 4.0? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooi Ik lees op de site, dat er een beta versie is os 4.0 is die er voor iedereen? Want die wil ik ook wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
upgraden naar 4.0?
Hooi
Ik lees op de site, dat er een beta versie is os 4.0 is die er voor iedereen? Want die wil ik ook wel graag op me iphone, ik lees alleen nergens of je er aan kan komen en hoe, die update of dat we ook daar nog op moeten wachten haha Ciaow! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen voor ontwikkelaars, of je iPhone's UDID moet geregistreerd staan.
|
|
||||
|
||||
Of je kan natuurlijk de firmware decrypten en vervolgen een bestandje aanpassen die er voor zorgt dat je iPhone denkt dat het public is... Ik plaats anders wel een tut...
EDIT: Decrypten en iets aanpassen werkt NIET... DONT TRY
iPhone 3G 16GB White - iPad Wi-Fi+3G 64GB - MacBook Air 11' Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 17-04-10 om 10:25. |
|
||||
|
||||
Zoals iMario zegt, geldt dat alleen voor ontwikkelaars of wanneer je iPhone's UDID geregistreerd staat.
Voor nu gaat hier een slotje op, omdat er verder geen andere mogelijkheid is. // Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgraden naar 4.01 | Pjac | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 14:46 |
Upgraden naar 3.1.2 | username | Archief | 1 | 23-01-10 23:19 |
iPhone: 2G upgraden naar FW 3.0 | iKobus | Jailbreak | 33 | 02-07-09 19:51 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
upgraden naar 1.1.3. | mabaelst | Archief | 2 | 31-01-08 19:54 |
|
|