iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Scherm iPhone blijft zwart. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/57925-scherm-iphone-blijft-zwart.html)

Juana 17-04-10 19:20

Scherm iPhone blijft zwart.
 
Mijn iPhone doet niets meer.
Ik kreeg overlaatst opeens een wit scherm en dan lijkt het precies of de iPhone uitstaat. Na een restore lijkt de iPhone nog steeds uit maar iTunes herkent hem. Hoe krijg ik mijn iPhone weer aan de praat?

Destiny 17-04-10 19:20

Tijdens het restoren. Wat zag je toen op het scherm?

Juana 17-04-10 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 439878)
Tijdens het restoren. Wat zag je toen op het scherm?

Niets. Het scherm blijft zwart.

Destiny 17-04-10 19:22

Dan is waarschijnlijk je scherm kapot.

Juana 17-04-10 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 439881)
Dan is waarschijnlijk je scherm kapot.

Dat is onmogelijk want ik heb de iPhone nog nooit laten vallen. Het scherm heeft altijd perfect gewerkt en wanneer ik de iPhone op 'trillen' zet gebeurt er niets...

iPhone3G_Olé 17-04-10 20:40

Dingen gaan niet enkel kapot door ze te laten vallen hoor! Maar het kan idd je scherm niet zijn omdat trillen niet lukt!

Juana 17-04-10 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé (Bericht 439919)
Dingen gaan niet enkel kapot door ze te laten vallen hoor! Maar het kan idd je scherm niet zijn omdat trillen niet lukt!

Wat zou het wel kunnen zijn? Naar de applestore gaan is voor mij geen optie aangezien het hier gaat over een iPhone 2G die enkel in Amerika is uitgekomen... Maandag heb ik mijn iPhone nodig ik hoop dat ik hem tegen dan kan maken

firestarter 18-04-10 13:39

Ik heb ook nog een 2G, deze heb ik 1,5 week terug laten repareren > nieuw scherm.

Nu kreeg ik hem terug scherm gerepareerd en wel, kwam er een ander probleem voor in de plaats. De iPhone reageerde pas na 10 sec als je hem uit standby wou halen.
Oorzaak > het nieuwe scherm functioneerde niet goed waardoor de andere hardware vreemd ging gedragen.

Wat ik wil vertellen is dat je door hardware defecten rare problemen kan krijgen. Heb je je 2G laten verzekeren destijds? Ik wel, zo kan je er nog mooi gebruik van maken.

Juana 18-04-10 15:14

Nu heb ik nog een bijkomend probleem en dat is de batterij. De iPhone zijn batterij laad niet op maar hij word wel superwarm! Ik heb dringend een oplossing nodig want ik moet morgen ergens zijn en ik geraak er onmogelijk zonder een wegbeschrijving op mijn iPhone...

evmw 18-04-10 15:29

Dit duidt toch duidelijk op hardware defecten dus wij kunnen niets voor je doen vrees ik.

Juana 18-04-10 18:59

Het scherm probleem is opgelost !!!!!! Ik rammelde een paar keer met mijn iPhone zodat ik misschien kon horen of er iets los zat en ineens ging hij aan! Ik heb nu een scherm met een batterij met een kleine rode vulling en daaronder een bliksem wat nu?

iPhone3G_Olé 18-04-10 22:06

iPhone opladen

Juana 18-04-10 22:13

Probleem opgelost dus hier mag van mijn part een slotje op

Timmeh_ 18-04-10 22:24

Hierbij een slotje.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.